اخبار داغ

رئیس پلیس راه کرمانشاه مطرح کرد:

کاهش 13 درصدی مجروحان سوانح رانندگی/ سفر بی بازگشت 93 نفر در جاده های کرمانشاه

کاهش 13 درصدی مجروحان سوانح رانندگی/ سفر بی بازگشت 93 نفر در جاده های کرمانشاه
سرهنگ محمد حیدری, رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش 13 درصدی مجروحان سوانح رانندگی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: آمار تلفات رانندگی چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 122 نفر بوده است حدود 24 درصد کاهش نشان می دهد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین 820 مورد تصادف جرحی در محورهای استان رخ داده که نتیجه آن زخمی شدن 1 هزار و دویست و پنجاه و سه نفر از همشهریان و هموطنانمان بود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمار مجروحان حوادث رانندگی کرمانشاه در چهار ماهه امسال نسبت به سال قبل که 1 هزار و چهارصد و پنجاه و یک نفر بود بیش از 13 و نیم درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی همچنین میزان تصادفات خسارتی را یک هزار و 159 مورد ذکر کرد و گفت: این مقدار سوانح در مقایسه با سال قبل که 1 هزار و نهصد و هفتاد و سه  مورد بود بیش از 41 درصد کاهش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه 43 نفر از افراد متوفی در سوانح رانندگی به خاطر برخورد خودرو با خودرو جان باخته اند، گفت: 39 نفر نیز به خاطر واژگونی خودرو و 11 نفر نیز عابر پیاده بوده اند که در برخورد با وسایل نقلیه جان باخته اند.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت با 33.3 درصد مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو با 25.8 درصد و انحراف به چپ با 16 درصد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه