اخبار داغ

در دیدار فرمانده انتظامی لنده با خانواده شهدا مطرح شد؛

عزت و امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است/ ناجا در خط مقدم فرهنگ ایثار و شهادت +تصاویر

عزت و امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است/ ناجا در خط مقدم فرهنگ ایثار و شهادت +تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان لنده در دیدار با خانواده شهید عزیزی گفت: امروز اگر عزت و اقتداری داریم به برکت خون شهدا و رهبری مقدر ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرگرد فرزین جمشیدی در دیدار خانواده شهید شیروان عزیزی از شهدای والمقام ناجا در شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گفت: شهدا پرچم عزت و افتخار ملت ما هستند و جانبازان و آزادان نیز ستارگان درخشان جبهه مقاومت از دفاع مقدس تا مدافعین حرم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس رسالت ذاتی خویش همواره در عرصه های مختلف خود را جز مدافعین حریم ایران اسلامی و ولایت بوده است به طوری که روزی نیست که شهید یا جنبازی تقدیم آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و امینت جامعه نکند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: اگر امروز عزت و اقتداری در کشور داریم به برکت خون سرخ همین شاهدان شهیدی است که برای دفاع از حریم امنیت جامعه جان خویش را تقدیم کردند.

,

وی تاکیدکرد: دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا برای همه ما نشانه ای است تا این ستارگان درخشان ایثار و فداکاری را فراموش نکنیم و به برکت خون همین شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

,

گفتنی است شهید شیروان عزیزی از نیروهای کمیته انقلاب اسلامی بود که در تاریخ 66/7/20در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه