اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) خبر داد؛

کمک ۳۹ میلیارد تومانی استان همدان به آسیب دیدگان کرونا

کمک ۳۹ میلیارد تومانی استان همدان به آسیب دیدگان کرونا
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه ۳۹ میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اهدا شد، گفت: این کمک‌ها در سه دهه ولایت، محرم و صفر هم انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در حاشیه برنامه کمک مؤمنانه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه و همدلی، اظهار کرد: پیرو این پویش، استان همدان قبل از ماه رمضان رزمایش بزرگی را در چند مرحله انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در اجرای این رزمایش مقداری کمک نقدی به افراد تحت پوشش کمیته پرداخت شد، افزود: در این مرحله ۱۷۰ هزار بسته معیشتی و کمک نقدی به میزان ۳۹ میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اهدا شد.

,

مجیدی با بیان اینکه قرار شد مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه نوبت دهه ولایت، محرم و صفر انجام شود، اضافه کرد: در دهه ولایت ۲۰ هزار بسته با جمع‌آوری کمک‌هایی از خیرین، توسط سپاه انجام‌شده که امروز در شهرستان اسدآباد ۶۰۰ بسته آماده و به آسیب دیدگان تحویل خواهد شد.

,

سردار مجیدی ادامه داد: همچنین در رزمایش کمک مؤمنانه در اسدآباد ۲۶۰ بسته لوازم دانش‌آموزی نیز به دانش آموزان شناسایی‌شده اهدا می‌شود.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم استان همدان مردمی ولایتمدار و در اطاعت از فرمان رهبری پای‌کار هستند، افزود: علاوه بر این کمک‌های مؤمنانه، در روز عید غدیر نیز ۳۰ هزار پخت غذا داشتیم که توزیع آن به سپاه استان همدان سپرده شده بود.

,

وی کمک مؤمنانه را یک امر خداپسندانه و هم نوع‌دوستی دانست و گفت: امیدواریم در این سه نوبت، بتوانیم کمک‌ها را به جامعه هدف و تحت حمایت تحویل بدهیم.

,

مجیدی یادآور شد: بنا داریم در دهه آخر صفر نیز کمک‌های نقدی به عزیزانی که مشکلات حادتری ازجمله مشکلات درمانی و اجاره خانه‌دارند، اهدا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه