اخبار داغ

نگاهی به رمان «به جای دیگری» در رادیو نمایش

نگاهی به رمان «به جای دیگری» در رادیو نمایش
برنامه رادیویی «نقد و نمایش» این هفته به رمان «به جای دیگری» نوشته مصطفی خرامان با تنظیم رادیویی و کارگردانی جواد پیشگر پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در طول هفته در برنامه «نقد و نمایش»، ابتدا نمایش رادیویی بر اساس یک رمان پخش شده سپس با حضور منتقد برنامه، آن اثر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کتاب «به جای دیگری» نوشته مصطفی خرامان در سال ۱۳۷۴ توسط انتشارات قدیانی در ژانر دفاع مقدس به بازار عرضه شد. کتاب حاضر، رمانی آمیخته با خاطرات جبهه و جنگ برای نوجوانان است. این کتاب در سال ۱۳۷۵ نیز از سوی وزارت ارشاد اسلامی کتاب برگزیده سال اعلام شد. اما بنا بر گفته های خرامان باید بخش ادبیات کودک و نوجوان از جایزه کتاب سال مجزا شود و جایزه ای مستقل برای آن در نظر گرفته شود. درست مانند کاری که در حوزه ادبیات داستانی بزرگسال انجام شده است. در این شرایط کتاب‌های کودک و نوجوان از نظر حجم با خودشان مقایسه می‌شوند نه با آثار بزرگسال.

,

علاقه مندان می توانند تا پایان هفته این رمان را با تنظیم رادیویی و کارگردانی جواد پیشگر، تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری محمدرضا محتشمی، افکتوری محمدرضا قبادی فرو با هنرمندی مهین نثری، صفا آقاجانی، شهین نجف زاده، شمسی صادقی، مهرخ افضلی، بهناز بستان دوست، حمید منوچهری، عبدالعلی کمالی، محمد پورحسن، شهریار حمزیان، محمد آقامحمدی، مسعود زنوزی راد، محمدرضا علی، سینا نیکوکار، بیوک میرزایی، مجتبی طباطبایی، عباس شادروان، رامین پورایمان، علی میلانی، حمید یزدانی و مهرداد مهماندوست تا ۲۴ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه از رادیو نمایش دنبال کنند، همچنین در پایان نمایش رضا آشفته با حضور منتقد میهمان پژمان دادخواه این اثر را نقد و بررسی می کند.

,

مینو جبارزاده مجری، رضا آشفته منتقد و کارشناس و انسیه سمیع پور تهیه کننده برنامه رادیویی «نقد و نمایش» هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه