اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

۱۱۰۰ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در کرمانشاه طی هفته دولت به بهره برداری می رسد

۱۱۰۰ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در کرمانشاه طی هفته دولت به بهره برداری می رسد
سیروس شهبازی, مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افتتاح 1100 میلیارد ریال پروژه گازرسانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سیروس شهبازی در نشست خبری امروز اظهار داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه در سال ۷۲ با رسالت توزیع گاز و ارائه خدمات به مشترکین تشکیل شد و در سند استراتژیک آن پروژه های بهبود به منظور جلب رضایت مشترکین و تسریع در اجرای پروژه ها تعریف شده است.

 وی با بیان اینکه سیستم های مدیریتی شرکت گاز بر اساس استانداردهای بین المللی تعریف شده، افزود: رسیدگی به شکایات مشترکین، مدیریت سنجش مشترکین و مدیریت انرژی نیز همواره در دستور کار بوده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۷۵ درصد سبد انرژی خانوارها را گاز تشکیل می دهد و این سبب کمک در حفظ محیط زیست می شود.
 
وی از واگذاری امور مربوطه به دفاتر پیشخوان خبر داد و عنوان کرد: درصدد اجرای برنامه جی ای اس به منظور مکان یابی مشترکین و ثبت مصرف آنها به صورت سیستماتیک هستیم.

 شهبازی با بیان اینکه از قبل چشم اندازها تعریف شده، گفت: به دنبال این هستیم تا سال ۱۴۰۴  جزو ده شرکت برتر کشور قرار گیریم.
 
وی افزود: به واسطه انجام شبکه گذاری  استاندارد، در زلزله سال ۹۶ مشکلی به شبکه گاز وارد نشد.

 این مسئول با بیان اینکه بیش از ۷ هزار اشتغال مستقیم در شرکت گاز استان کرمانشاه ایجاد شده، گفت: شرکت ملی گاز پرچمدار حمایت از کار و سرمایه انسانی است.

 وی افزود: طی سال گذشته در بخش سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومان و در بخش جاری ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 
مصرف بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز در کرمانشاه


 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد خانوار شهری در قالب ۲۸ شهر و ۷۵ درصد خانوار روستایی در قالب ۱ هزار چهارصد و هفتاد و پنج روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.
 
این مسئول با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۳ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود، گفت: سال گذشته ۴ میلیارد و پانصد میلیون متر مکعب گاز در استان کرمانشاه مصرف شد.
 
شهبازی گفت: در حال حاضر گازرسانی به چهار شهر که البته نودشه طی دو هفته پیش به خطوط گاز متصل شد و نیز نوسود با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و از گله و ریجاب که شبکه‌های داخلی آنها نیز انجام شده در دستور کار قرار دارد.
 
وی افزود: در سطح استان کرمانشاه ۲۵۴۰ روستای دارای سکنه داریم که تاکنون ۱ هزار چهارصد و هفتاد و پنج روستا گازدار شده اند همچنین گازرسانی به ۵۲۰ روستا در دست اقدام است که بین ۳۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 
ضریب نفوذ گاز در کرمانشاه به ۹۸ درصد می رسد

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد: با اتمام این پروژه ها ضریب نفوذ گاز در استان کرمانشاه که اکنون در مجموع نقاط شهری و روستایی ۹۲ درصد است به ۹۸ درصد خواهد رسید.
 
این مسئول گفت: در سال قبل ۱۹۲ روستا و ۲۱۳ واحد صنعتی گازرسانی شدند همچنین ۲۵۰ هزار مترمکعب جایگزینی گاز به وسیله مایع انجام شده است.

 وی با اینکه سال قبل ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به منظور گازرسانی هزینه شد، گفت: این هزینه صرف نگهداری، تعمیرات و ارائه خدمات شده است.

 شهبازی افزود: در حال حاضر ۶۰۰ مشترک گاز در بخش های مختلف وجود دارد و در سال جاری نیز درصدد گازرسانی به ۳۰۰ روستا و واحد صنعتی با تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به ۱۷۶ روستا و واحد صنعتی طی هفته دولت با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: نسبت به سال ۹۲ از نظر گازرسانی به روستاها ۷۰۰ درصد رشد داشته ایم همچنین از نظر گازرسانی به صنایع نسبت به سال ۹۲ با ۸۳ درصد رشد مواجه هستیم.

 این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۴۳۸ واحد صنعتی گازدار هستند و نسبت به سال ۹۲ از نظر شمار مشترکین ۵۲ درصد افزایش داشته ایم.

 وی عنوان کرد: به طور متوسط سالانه ۲۵ هزار مشترک جدید به شمار مشترکین شرکت گاز اضافه می‌شود که در سال ۹۲ با افزوده شدن ۳۶ هزار مشترک بیشترین رشد را داشته ایم.

 شهبازی با بیان اینکه در سال ۹۵ بیشترین رشد شبکه گذاری با یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده، گفت: در سال ۹۷ نیز ۲۷۱ روستا گازدار شده اند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: شماری از زمین‌های کشاورزی که در مسیر گازرسانی قرار دارند و به آنها هزینه خسارت کشت نیز پرداخت می‌شود معارض می شوند که در این صورت تنها گاز رسانی به واحدهای روستایی به تأخیر می افتد.
 
شهبازی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ میلیارد تومان از واحدهای مسکونی، صنعتی و ادارات مطالبه داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  
مصرف بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز در کرمانشاه
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ضریب نفوذ گاز در کرمانشاه به ۹۸ درصد می رسد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه