اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

اعمال جریمه برای ۱۴۲ اتوبوسران در زنجان به خاطر افزایش خودسرانه کرایه‌ها

اعمال جریمه برای ۱۴۲ اتوبوسران در زنجان به خاطر افزایش خودسرانه کرایه‌ها
ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوس‌ران که خودسرانه کرایه را افزایش داده بود گقت: جریمه این اتوبوس‌ها بررسی شده و در مرحله اجرا و وصول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع افزایش خودسرانه قیمت کرایه ها توسط برخی از اتوبوسرانها در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در مقطعی حدود ۱۴۲ اتوبوسران کرایه خارج از نرخ مصوب را از مردم دریافت می‌کردند که شناسایی شده و پرونده رسیدگی به تخلفات آنها تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه هر کدام از این اتوبوسرانان به ۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند تصریح کرد: به دلیل بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی به وجود آمده ۲۰ میلیون ریال از محکومیت آنها بخشش خورد و قرار است این اتوبوسرانان ۲۰ میلیون ریال جریمه باقیمانده خود را پرداخت کنند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه تخلفات اتوبوسرانان به صورت کامل بررسی و احراز شده است افزود: محکومیت ها صادر شده و در مرحله اجرا است.

,

وی با بیان اینکه با مساعدتهای انجام شده ۶ ماه است حکم پرونده تخلفات این اتوبوس ها متوقف شده بود عنوان کرد: مهلت تعیین شده به اتمام رسیده و نسبت به وصول جریمه‌ها اقدام شده است.

,

ممیزی با اشاره به نظارت و جلوگیری از تخلفات کرایه تاکسی‌ها در زنجان نیز خاطر نشان کرد: اگر پرونده ای در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ها تشکیل شود پیگیری شده و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال پرونده‌ای در خصوص افزایش خودسرانه و تخلفات تاکسی‌ها در زنجان نداشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه