اخبار داغ

فرمانداران استان کرمان تأکید کردند؛

بهبود وضعیت آسیب دیدگان کرونا با رزمایش کمک مؤمنانه/ همدلی و تعامل در این رزمایش موجب کاهش فاصله اجتماعی می شود

بهبود وضعیت آسیب دیدگان کرونا با رزمایش کمک مؤمنانه/ همدلی و تعامل در این رزمایش موجب کاهش فاصله اجتماعی می شود
فرمانداران استان کرمان ضمن تأکید بر منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه گفتند: همدلی و تعامل بین دستگاه ها در جهت اجرای این رزمایش وجود دارد و با این اقدام افراد کم درآمد و محروم جامعه شناسایی خواهند شد و در نتیجه عاملی به وجود خواهد آمد که فاصله اجتماعی کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه بنا به تأکید رهبر فرزانه انقلاب از عید سعید قربان آغاز و در بازه های زمانی مختلف تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

بهبود وضعیت آسیب دیدگان کرونا با طرح کمک مؤمنانه

, بهبود وضعیت آسیب دیدگان کرونا با طرح کمک مؤمنانه, بهبود وضعیت آسیب دیدگان کرونا با طرح کمک مؤمنانه,

ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه تدبیر مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش کمک مؤمنانه، تدبیر فوق العاده خوب بود، گفت: در شهرستان جیرفت در مرحله اول بالغ بر 13 هزار بسته غذایی بین اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه و آسیب دیدگان از بیماری کرونا تهیه و توزیع شد.

,

وی ادامه داد: بخشی از این بسته ها را سپاه و بسیج شهرستان، بخشی دیگر بنیاد مستضعفان و قسمتی دیگر را دستگاه های دولتی و کارمندان تأمین و تهیه کردند.

,

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه به منظور اجرای فاز دوم این رزمایش جلساتی برگزار شده است، عنوان کرد: کار توزیع بسته ها در روزهای آتی بین اقشار کم درآمد و خانوارهای آسیب دیده از کرونا در حال انجام است.

,

عطاپور بیان کرد: در برخی از جمع های خانوادگی در شهرستان شاهد بودیم که خانواده ها به کمک یکدیگر به تهیه سبد معیشتی برای نیازمندان می پرداختند که احساس می کنم این اقدام حرکت خوبی است؛ چرا که در زمینه بهبود وضعیت معیشت اقشار آسیب پذیر تأثیرات مناسبی را در پی خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه همچنان در سطح شهرستان جیرفت در بازه زمانی مختلف ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: خوشبختانه مردم شهرستان از طیف های مختلف مشارکت خوبی در زمینه رزمایش کمک مؤمنانه داشته و به صحبت ها و دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پای کار آمده اند.

,

فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری به طور کامل در شهرستان جیرفت اجرا می شود، خاطر نشان کرد: گمان می کنم که به همان تعداد که در مرحله اول توزیع کالا و بسته معیشتی انجام شده است در فاز دوم نیز به همین تعداد توزیع کالا و سبد معیشتی انجام خواهد شد.

,

تعامل و همدلی بین دستگاه ها برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه

, تعامل و همدلی بین دستگاه ها برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه, تعامل و همدلی بین دستگاه ها برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه,

رضا مشکی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه شهرستان نرماشیر نیز همزمان با سراسر کشور به سخنان رهبر معظم انقلاب را در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه لبیک گفت، اظهار کرد: در فاز اول این طرح بیش از 3 هزار خانوار را تحت پوشش قرار دادیم.

,

فرماندار نرماشیر ادامه داد: محوریت کار با همکاری ناحیه مقاومت و بسیج شهرستان انجام شد و بقیه نهادها نیز در این زمینه کمک کردند.

,

وی با تأکید بر اینکه این رزمایش تأثیرات بسیار خوبی به منظور تأمین معیشت افراد آسیب دیده از بیماری کرونا داشت، عنوان کرد: مرحله اول از فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با عید غدیر در سطح شهرستان و به ویژه روستاها برگزار شد و در کنار سبدهای معیشتی، ده تن آرد و سیصد جفت کفش توزیع شد.

,

مشکی با اشاره به اینکه تهیه لوازم التحریر در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: بین دستگاه های شهرستان همدلی و تعامل خوبی در جهت رسیدن به هدف و انجام اقدامات مد نظر برقرار است و ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان نرماشیر نیز در این زمینه فعال است.

,

فرماندار نرماشیر با اشاره به همکاری امام جمعه شهرستان و بخشداران و دهیاران بیان کرد: در سطح شهرستان هیچ گونه کمبودی برای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد و اقدامات رزمایش کمک مؤمنانه به خوبی انجام شده و رضایت در سطح جامعه حکمفرما است.

,

کاهش فاصله اجتماعی با رزمایش کمک مؤمنانه

, کاهش فاصله اجتماعی با رزمایش کمک مؤمنانه, کاهش فاصله اجتماعی با رزمایش کمک مؤمنانه,

حمید منظری توکلی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه جلسات مرتبط به رزمایش کمک مؤمنانه با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج و سایر مسئولان برگزار شد، گفت: در فاز اول این رزمایش تعداد هزار خانوار شناسایی شد که عمدتا این افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و اقشار کم درآمد بودند.

,

فرماندار شهرستان ارزوئیه با اشاره به شناسایی دو هزار خانوار در فاز دوم این رزمایش بیان کرد: سبدهای معیشتی در ایام تعیین شده در اختیار خانوارهای شناسایی شده، قرار خواهد گرفت.

,

وی ابراز کرد: این رزمایش بر اساس فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب در حال برگزاری است که می تواند ارتباط بین مسئولان و اقشار مستضف جامعه را تقویت کند و با این اقدام افراد کم درآمد و محروم جامعه شناسایی خواهند شد و در نتیجه عاملی به وجود خواهد آمد که فاصله اجتماعی کاهش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه