اخبار داغ

فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی:

خبرنگاران افسران و فرماندهان نبرد با جریان تحریف هستند

خبرنگاران افسران و فرماندهان نبرد با جریان تحریف هستند
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر خبرنگاران، فرماندهان و افسران جنگ تحریف هستند. ان‌شاءالله بتوانید به گونه‌ای فعالیت کنید که پیروز میدان باشید همانگونه که تا کنون پیروز بوده‌اید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عصر روز گذشته سردار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام خوش رفتار مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه شهید ناصری، محمدحسین فولادی معاون فرهنگی قرارگاه شهید ناصری استان، محسنی مدیر روابط عمومی قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی و سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه استان با حضور در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان ضمن دیدار با مدیرمسئول، سردبیر و خبرنگاران مجموعه خاورستان ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفته و یاد و خاطره شهیدان صارمی و ناصری را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
سردار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان‌جنوبی در این دیدار ضمن تبریک میلاد امام موسی الکاظم (ع)، اظهار کرد: قرارگاه شهید ناصری فعالیت‌های گسترده و مختلفی در شهرستان‌های مرزی استان انجام داده و می‌دهد که بسیاری از اقدامات توسط رسانه‌ها منعکس می‌شود و جای تشکر دارد.
,
 
,
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید قربان، افزود: ایشان در این سخنرانی صحبت‌هایی در خصوص انواع جنگ‌ها اقتصادی، مذهبی، نظامی و فرهنگی و مسائل مختلف بیان فرمودند.
,
 
,
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان‌جنوبی بیان کرد: از جمله کلمات و مباحث مهمی که در این سخنرانی ذکر شد به این مضمون بود که اگر ما پیروز تحریف شویم حتما پیروز تحریم نیز خواهیم بود.
,
 
,
سردار تناکی عنوان کرد: در حال حاضر نوک پیکان جنگ‌ها جنگ اقتصادی و تحریم است. لذا صحبتی که مقام معظم رهبری داشتند به این معنی است که اگر بر تحریف پیروز شویم بر تحریم پیروز خواهیم شد.
,
 
,
وی گفت: در حال حاضر خبرنگاران، فرماندهان و افسران جنگ تحریف هستند. ان‌شاءالله بتوانید به گونه ای فعالیت کنید که پیروز میدان باشید همانگونه که تا کنون پیروز بوده‌اید.
,
 
,
خبرنگاران می‌توانند جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند
, خبرنگاران می‌توانند جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند, خبرنگاران می‌توانند جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند,
 
,
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند با یک خبر، عکس و گزارش جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند و ما نیز دعا می‌کنیم در صحنه نبرد پیروز واقعی شما خبرنگاران باشید.
,
 
,
سردار تناکی افزود: قرارگاه شهید ناصری با توجه به امکاناتی که در چهار شهرستان مرزی درمیان، نهبندان، زیرکوه و سربیشه دارد آمادگی همکاری با خبرنگاران در حوزه‌های مختلف را دارد.
,
 
,
وی در مورد پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، تصریح کرد: این رسانه یکی از رسان‌ هایی است که صداقت و جامعیت در خبرهایش کاملا مشخص است و هرگاه بخواهیم در جریان دقیق‌ترین خبرها باشیم به سایت خاورستان مراجعه می‌کنیم.
,
 
,
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در ۱۷ مرداد خون پاسدار و خبرنگار با هم در آمیخت و از این نظر روز مبارکی است.
,
 
,
حجت الاسلام خوش رفتار مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شهید ناصری خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار، اظهار کرد: خبرنگاران با قلم، عکس، خبر، گزارش، متن و فیلم هایی که تهیه می‌کنند بسیار اثرگذار هستند.
,
 
,
وی افزود: اگر گاهی خطری جامعه را تهدید می‌کند خبرنگاران وظیفه آرامش بخشی به جامعه را دارند و اگر گاهی نیاز به حضور مردم در جامعه برای دفاع از کشور است قطعا حضور و نقش خبرنگاران اهمیت ویژه‌ای دارد.
,
 
,
, ,
 
,
حسین خسروی چاهک مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان ضمن تشکر از فرمانده قرارگاه شهید ناصری و همراهان جهت دیدار با مجموعه خبری خاورستان، بیان کرد: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی افزود: اگر بخواهیم بگوییم که یک نهاد در جمهوری اسلامی به آنچه که وظیفه‌اش است و به معنای اَتَم کلمله در حال عمل کردن است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
,
 
,
مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، بیان کرد: تاثیر قرارگاه‌هایی مانند قرارگاه شهید ناصری در خراسان‌جنوبی از زحماتی که شهید بزرگوار شوشتری در سیستان و بلوچستان انجام داد تاسی پیدا می‌کند که ان‌شاءالله رضوان و درود الهی بر روح پر فتوح ایشان باد.
,
 
,
ایجاد بارقه‌های امید در مناطق مرزی با فعالیت‌های قرارگاه شهید ناصری
, ایجاد بارقه‌های امید در مناطق مرزی با فعالیت‌های قرارگاه شهید ناصری, ایجاد بارقه‌های امید در مناطق مرزی با فعالیت‌های قرارگاه شهید ناصری,
 
,
خسروی به فعالیت‌های قرارگاه شهید ناصری در مناطق مرزی خراسان‌جنوبی اشاره و عنوان کرد: حضور و فعالیت‌های عمرانی قرارگاه شهید ناصری در مناطق مرزی با توجه به رخوت و سستی که در دولتمردان طی چند سال گذشته دیده شده، بارقه های امید را در ذهن و قلب مردم محروم مناطق مرزی به لحاظ اقتصادی تاباند که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.
,
 
,
وی گفت: ایجاد حس امید و روحیه برای مردم مناطق مرزی با فعالیت‌های عمران و آبادی اقتدار آفرین است.
,
 
,
مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان اظهار کرد: ان‌شاءالله فعالیت‌ها در مناطق مرزی ادامه دار باشد.
,
 
,
خسروی خاطرنشان کرد: اگر دستاوردها و برکات قرارگاه شهید ناصری همانگونه که منعکس می‌شود بعد از این در رسانه‌های استان انعکاس داده شود برای مردم مناطق مرزی امید آفرین خواهد بود و مردم بیشتر خدمات را احساس خواهند کرد.
,
 
,
وی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، افزود: اگرمردم خدمت را لمس کنند دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دار خواهد بود.
,
 
,
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به فعالیت‌های سردار شهید ناصری در مزار شریف افغانستان اشاره کرد و گفت: شهید ناصری با انجام کار نرم در کنار برادران اهل سنت افغان مصداق این مسئله بود که اگر مرزهای فرهنگی کشور را گسترش دهیم مرزهای سیاسی امنیت خواهد داشت.
,
 
,
خسروی در انتهای صحبتش به روح پر فتوح شهیدان ناصری، صارمی و شهید شاخص رسانه، شهید رهبر سلام و درود فرستاد.
,
 
,
, ,
 
,
خاورستان اثر گذارترین و جریان سازترین سایت خبری در استان است
, خاورستان اثر گذارترین و جریان سازترین سایت خبری در استان است, خاورستان اثر گذارترین و جریان سازترین سایت خبری در استان است,
 
,
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار بیان کرد: سایت خبری خاورستان اثر گذارترین و جریان سازترین سایت خبری در استان است.
,
 
,
وی افزود: نوع فعالیت یک رسانه با اتفاقاتی که پیرامون اخبار، گزارش‌ها و موضوعات خبری که رخ می‌دهد سنجیده می‌شود.
,
 
,
مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در مطالبات اجتماعی و اقتصادی تا حدی سایر رسانه‌های مختلف کار می‌کنند اما در حوزه سیاسی خیلی کار سخت می‌شود.
,
 
,
رضایی اظهار کرد: به خصوص این‌که گاهی اوقات در برخی اتفاقات بزنگاه‌هایی ایجاد می‌شود که اگر در اینجاها یک رسانه انقلابیِ هماهنگ و حزب الهی پای کار نباشد چه بسا که خسارت‌های عظیمی را به جبهه انقلاب به ویژه حوزه سیاسی وارد خواهد کرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: خوشبختانه سایت خبری خاورستان این خلاء را پوشش داده و در برخی موارد که سایر رسانه ها ورود نمی‌کنند ورود و صف شکنی کرده است.
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه