اخبار داغ

نمایندگان استان کرمان عنوان کردند؛

تفکر حاج قاسم؛ راهگشای مسائل و مشکلات جامعه/ استان کرمان باید پرچم دار مکتب شهید سلیمانی باشد

تفکر حاج قاسم؛ راهگشای مسائل و مشکلات جامعه/ استان کرمان باید پرچم دار مکتب شهید سلیمانی باشد
نمایندگان استان کرمان گفتند: تمامی مسئولان نظام و استان باید تفکر شهید سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهند و استان کرمان باید بتواند برای اجرایی شدن مکتب شهید سلیمانی، پرچم دار این حرکت و نهضت در سطح کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ به کلید واژه «مکتب حاج قاسم» اشاره داشتند و ایشان در تریبون بیان حقایق نماز جمعه، فرمودند که نباید به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه کنیم بلکه باید به آن به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز بنگریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسات متعددی با اقشار مختلف تأکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید جریان سازی شود؛ این مکتب یعنی مصونیت و ما نمی گذاریم شهید سلیمانی در خاطره ها خلاصه شود؛ ما باید برای مکتب سلیمانی، نظام تعریف کنیم.

,

وی  با اشاره به اینکه ۳۱ نظام را در عرصه های مختلف اعم از اعتقادی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، خانواده شهداء، خانواده، دوستی و … تعریف کرده ام، تصریح کرد: نظام ولایی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی نظام ولایت پذیری نیست و نظام ولایت باوری است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با فرمان امام کار نمی کرد بلکه با میل امام کار می کرد و در امام خود ذوب شده بود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب مصونیت است، عنوان کرد: حقیقت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را باید در جامعه تببین کنیم و در گام دوم انقلاب از همه عزیزان خواستاریم که در این راستا کمک کنند.

,

سرچشمه مکتب سلیمانی از کرمان است

, سرچشمه مکتب سلیمانی از کرمان است, سرچشمه مکتب سلیمانی از کرمان است,

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز شهید سلیمانی، امام، آرمان های انقلاب و حجت خدا بود، اظهار کرد: مکتب سلیمانی باید از کرمان سرازیر شود چرا که سرچشمه مکتب سلیمانی از کرمان است و این مسئله قله ای است که باید از کرمان سرازیر شود و به همین دلیل راهیان نور شهید سلیمانی را ثبت ملی کردم.

,

سردار معروفی بیان کرد: حاج قاسم دردفاع مقدس پرورش یافت و نباید اجازه دهیم که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت خلاصه شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه موزه حاج قاسم را در کرمان خواهیم ساخت و تمامی مواضع ایشان را در موزه قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: از اساتید و دانشگاهیان عزیز استدعا دارم، نظامات مکتب حاج قاسم را تبیین کنید و این فرهنگ را باید در دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور ماندگار شود.

,

تفکر حاج قاسم راهگشای مسائل و مشکلات جامعه/ استان کرمان باید پرچم دار مکتب سلیمانی باشد

, تفکر حاج قاسم راهگشای مسائل و مشکلات جامعه/ استان کرمان باید پرچم دار مکتب سلیمانی باشد, تفکر حاج قاسم راهگشای مسائل و مشکلات جامعه/ استان کرمان باید پرچم دار مکتب سلیمانی باشد,

شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه بهترین راه گشایش مسائل و مشکلات جامعه امروز اجرا کامل مکتب سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، گفت: جوانان کشور باید با این مکتب، روحیه و دیدگاه آشنا شوند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: همانگونه که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در طول تاریخ زندگی پر بار خود همواره در خط مستقیم اسلام، انقلاب و ولایت بوده و لحظه ای از این خط فاصله نگرفت و ایشان در کنار این تفکر، تفکر شهامت، شجاعت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در زندگی ایشان وجود داشت.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تفکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تمامی مسئولان نظام و استان باید سرلوحه خود قرار دهند به گونه ای که استان کرمان باید بتواند برای اجرایی شدن مکتب شهید سلیمانی، پرچم دار این حرکت و نهضت در سطح کشور با محوریت خانواده محترم ایشان، فرماندهی سپاه استان، نماینده ولی فقیه استان، جمع کارگزاران و مجمع نمایندگان باشیم.

,

باید از مکتب حاج قاسم  در جهت ترویج باورها و ارزش های انسانی و اسلامی گام برداریم

, باید از مکتب حاج قاسم  در جهت ترویج باورها و ارزش های انسانی و اسلامی گام برداریم, باید از مکتب حاج قاسم  در جهت ترویج باورها و ارزش های انسانی و اسلامی گام برداریم,

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید یک منطقه، جغرافیا، کشور و جهان اسلام نیست و باید گفت ایشان شهید جهانی است، گفت: شهید سلیمانی اختصاص به یک مکتب، دین و مذهب ندارد و تمامی آزادگان عالم شهید سلیمانی به عنوان یک دلاور و قهرمان می شناسند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی شهداء ماندگار و ستارگان درخشان هستند؛ اما سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی همچون خورشید فروزانی بر پهنه تاریخ می درخشد و جاودانه است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول تاریخ مکتب اسلام، حسینی و با پیروزی انقلاب اسلامی مکتب امام خمینی(ره) را داریم و تاکنون این سه مکتب نهادینه شده است، عنوان کرد: پس از مکتب امام راحل، مکتب حاج قاسم سلیمانی را به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب داریم که این مسئله نشان از گستره و پهنه وسیع اثر گذاری ایشان دارد.

,

وی با اشاره به اینکه مکتب زمانی جهانی می شود که به شخص، جغرافیا، منطقه اختصاص نداشته باشد، اظهار کرد: باید تمامی ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را در عرصه شجاعت، نظامی، معنویت و … مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تدکید بر اینکه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک سخنران، سرباز، فرمانده، مفسر، خطیب بود که شخصیت ایشان باید مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی جامع است و با نزدیک شدن به سالگرد شهادت ایشان باید ابعاد مختلف مکتب  شهید سلیمانی را ترسیم کرده و وظایف را در این زمینه مشخص کنیم.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید این فرصت را ارج بنهیم و از مکتب سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جهت ترویج باورها و ارزش های انسانی و اسلامی گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه