اخبار داغ

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران خبر داد؛

آسیب ۷۰ الی ۸۰ درصدی کرونا به اصناف/ انجام ۳۵ هزار بازرسی در استان همدان

آسیب ۷۰ الی ۸۰ درصدی کرونا به اصناف/  انجام ۳۵ هزار بازرسی در استان همدان
موسی‌الرضا غفاریان با بیان اینکه ۶۰ هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ موسی الرضا غفاریان، رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران صبح امروز در حاشیه تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی، به وضعیت اصناف پرداخت و گفت: متأسفانه ویروس کرونا ضرر زیادی به اصناف زده که در این زمینه ۷۰ الی ۸۰ درصد از واحدهای سراسر کشور دچار آسیب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به آسیب ۱۰۰ درصدی برخی از واحدهای صنفی مانند تالارها، آرایشگاه‌ها و رستوران‌ها، افزود: متأسفانه شرایط تسهیلاتی که در این زمینه به واحدهای صنفی داده می‌شود، سخت است.

,

غفاریان با بین اینکه ۶۰ هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند.

,

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران از فعالیت سه هزار و صد واحد صنفی در اسدآباد همدان، خبر داد و اضافه کرد: این واحدها زیر نظر ۱۷ اتحادیه هستند و اصناف این شهرستان در مقابله و مبارزه با کرونا پیشگام بوده و همکاری خوبی در ابن زمینه با تعطیلی واحدها داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه