اخبار داغ

زاکانی:

مرحوم موسویان نقش ارزشمند در ارتقای علوم اقتصاد اسلامی داشت

مرحوم موسویان نقش ارزشمند در ارتقای علوم اقتصاد اسلامی داشت
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حجت الاسلام سید عباس موسویان سال‌ها در کمیته‌های فقهی اقتصادی نقش ارزشمند در ارتقای علوم اقتصاد اسلامی برعهده داشت و آثار ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام  سید عباس موسویان را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


متن پیام نماینده مردم قم در مجلس شورای به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم، ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء الی یوم القیامه

ارتحال عالم متعهد و متخصص، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر سید عباس موسویان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

ایشان که تجربه سال‌ها تحصیل علم و ایمان در دو سنگر دانشگاه و حوزه و بهره‌مندی از محضر اساتید به‌نام را به همراه داشت، با اتکا به اخلاقی حسنه، تواضعی بی‌نظیر و تعهدی صادقانه، عمر با برکت خویش را صرف پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی نمود و سال‌ها در کمیته‌های فقهی اقتصادی نقش ارزشمند در ارتقای علوم اقتصاد اسلامی برعهده داشت و آثار ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت. خدمات علمی و مشورتی این استاد ارجمند در حوزه علوم اقتصادی به نظام تقنینی و اجرایی کشور همواره اثرگذار باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان و درگذشت استاد ارجمند حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر سید عباس موسویان که از سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی بودند را خدمت جامعه حوزوی و دانشگاهی کشور و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای این فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با ائمه اطهار، امام راحل (ره) و شهدای اسلام و انقلاب و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه