اخبار داغ

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد؛

استقبال از محرم 99 با پویش هر خانه یک حسینیه در فضای مجازی

استقبال از محرم 99 با پویش هر خانه یک حسینیه در فضای مجازی
زنده‌دل گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا پیوست رسانه‌ای و فضای مجازی در برنامه‌های ماه محرم سال 99 تعریف کردیم که محور اصلی آن اجرای پویش هر خانه یک حسینیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زنده‌دل، معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا پیوست رسانه ای و فضای مجازی در برنامه های ماه محرم تعریف کردیم که محور اصلی آن اجرای پویش هر خانه یک حسینیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در این پویش هر خانه یک حسینیه که با استفاده از کمک صدا و سیمای استانی، فضای مجازی و کانال های استانی اجرا می شود مشارکت حداکثری مردم نقش مهمی نیز دارد.

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: تصاویر روضه‌های خانگی، سیاه پوش شدن فضا، نصب پرچم های متناسب با محرم و نوحه سرایی کودکان و نوجوانان در این پویش به نمایش درخواهد آمد.

,

وی افزود تولیدات با موضوعات محرمی مردمی، محله محور و شخصیت شناسی عاشورا و در قالب محتواهای فردی و خانوادگی  برای ما ارسال خواهد شد و معاونت فضای مجازی این محتواهای تولید شده را در بسترهای مختلف نظیر شبکه های مجازی، اینستاگرامی و سایر موارد استفاده خواهد کرد.

,

زنده‌دل تصریح کرد: با استفاده از آثار ارسالی مردم می توان کلیپ های کوتاه ساخته شود و می توان تصاویر ارسالی را در اختیار پخش سیمای استانی قرار دهیم.

,

وی افزود: تعامل کامل بین صدا، سیما و فضای مجازی در موضوع محرم برقرار خواهد شد و خروجی آن بخشی در فضای مجازی و بخشی نیز در آنتن تلویزیون خراسان رضوی ارائه خواهد شد.

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از اقدامات تکلیف شده حوزه ستادی مرکز است و بخشی نیز ابداعی است ادامه داد: باتوجه به اینکه اپلیکیشن استفاده از تولیدات رسانه‌ای در مرحله طراحی است، بسته‌های کوتاه ویدئویی و موشن‌گرافی با استفاده از بستر وب سایت مرکز این تولیدات انجام شده و در کنار سایر بسترهای مجازی ارائه می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه های شاخص محرمی رادیو و فضای مجازی در وب سایت صدا و سیما در معرض دید عموم است افزود: بر یکپارچگی اقدامات در ایام محرم در فضای مجازی به منظور رونق عزاداری تأکید داریم.

,

زنده‌دل خاطرنشان کرد: تولیدات مردمی و برنامه هایی با مشارکت مردم در فضای مجازی باید توسط سایر دستگاه ها تقویت شود تا با همت سایر ظرفیت ها در سطوح ملی استان نقش‌آفرینی شود.

,

وی افزود: راه‌اندازی مسابقات با جوایزی ارزنده با میدان دادن به جوانان و نوچوانان از جمله پیشنهادات بوده  و امید است همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی برای تولیدات و آثار متنوع رقم بخورد و در جامعه بازخورد بیشتری داشته باشد.

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال با و پویش ها و تولید محتوا در محرم 99 از فضای مجازی بیش از پیش استفاده خواهد شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه