اخبار داغ

اقشاری که روسفید شدند؛

کاروان ایثار مهندسین در رزمایش مومنانه

کاروان ایثار مهندسین در رزمایش مومنانه
در روزهای سخت کرونایی امسال از یک سو و همچنین سنت حسنه اطعام نیازمندان و مومنان در ایام عید سعید غدیر خم از سوی دیگر، عید غدیر امسال رنگ و بوی دیگری از جنس همدلی و مساوات گرفته است تا باز ایرانیان جلوه «ابتغاء مرضاتِ الله و تثبیتاً من أنفسهم» را به نمایش جهان بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در همان زمان که ابرهای سیاه کرونا جهان را فراگرفت، نسیم همدلی در ایران شروع به وزیدن کرد و عطر ایثار با رایحه کمک مومنانه سراسر ایران را در آغوش کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این اولین زمستان سرد و سیاهی نبود که ایران تجربه می کرد و بازهم در شب تار بی تاب و مهتاب کرونایی که جهان را درگیر کرد ایران و ایرانی برگ برنده خود را رو کرد وبه نمایش گذاشت.

,

زمستان کرونا خواهد رفت ولی این بار روسفیدی این موج همدلی بر چهره ایران خواهد ماند.

,

با شروع کرونا، رزمایش ایران همدل همه را به میدان کمک مومنانه آورد و در این میان مهندسین ایرانی هم برای کمک به هموطنان خود در این شرایط سخت،پای کار آمدند.

,

گروه فاستبوالخیرات نیز نمونه ای از گروه هایی است که در میدان یاریگری به هم نوع با تلاش و همتی از جنس ایمان پای کار آمدند تا پرچم فاستبو الخیرات را برافراشته نگه دارند.

,

این خیریه مجازی که در صد زیادی از خیرین آن جامعه مهندسین ایرانی هستند، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت با تمام توان هر روز مصمم تر و با انگیزه تر تلاش می کند تا جلوه های زیبای نوع دوستی و انسانیت را به نمایش بگذارد.

,

مهندس شاهزیدی مدیر گروه، تهیه بسته های ارزاق و توزیع در مناطق محروم اصفهان در مناسبت هایی همچون ماه رمضان و عید نوروز را از اقدامات گروه در سال های گذشته بیان کرد.

,

تهیه لوازم التحریر و کیف و کفش برای دانش آموزان بی بضاعت در مهرماه، بن خرید عید برای کودکان و نوجوانان به همراه بسته های ارزاق در عید نوروز نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط گروه خیریه فاستبقو الخیرات است.

,

شاهزیدی همچنین با اشاره به حضور و حمایت های مالی گروه مهندسان خارج از ایران، اظهار کرد: گروه مهندسان خارج از کشور که با گروه همکاری دارند هم دائما در ماه های گذشته مبالغی کمک کردند و با توجه به فعالیت گروه در گره گشایی برای تهیه ودیعه مسکن خانواده های بی بضاعت، از این کمک های مالی در بحث ودیعه مسکن و تأمین پول رهن خانه برای افراد نیازمند استفاده شده است.

,

در روزهای سخت کرونایی امسال از یک سو و همچنین سنت حسنه اطعام نیازمندان و مومنان در ایام عید سعید غدیر خم از سوی دیگر، عید غدیر امسال رنگ و بوی دیگری از جنس همدلی و مساوات گرفته است تا باز ایرانیان جلوه «ابتغاء مرضاتِ الله و تثبیتاً من أنفسهم» را به نمایش جهان بگذارند.

,

و اینجاست که بازهم جامعه مهندسین ایرانی که پرچمدار آبادانی و توسعه کشور هستند به میدان آمدند تا به رسالت اخلاقی خود عمل کنند.

,

گروه فاستبقوالخیرات نیز همگام با مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در طرح اطعام قربان و غدیر حضور دارند.

,

شاهزیدی با اشاره به ذبح قربانی در روز عید قربان، توزیع چند هزارغذای گرم در این ایام تا عید غدیر در میان خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم اصفهان را نیز از فعالیت های این گروه عنوان کرد.
گام نخست «کمک مومنانه» به صورت سراسری از ۲۳ فروردین در ایران آغاز شد و با مشارکت همگانی مردم و نهادها به خوبی برگزار شد. حال که مرحله دوم پویش ایران همدل همزمان در ایام عید غدیر در حال اجراست مهندسین ایرانی نیز همگام و همراه با همه مردم به این پویش عظیم پیوسته اند و در سراسر ایران در حال کمک به هموطنان خود هستند. گروه فاستبقوالخیرات نیز تنها نمونه ای از آن بود که نشان دهنده همت و تلاش جامعه مهندسین و مردم ایران در ایثار و همدلی است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه