اخبار داغ

بیرانوند: شیوع کرونا باعث سردرگمی همه‌مان شده است/ اولویت فعلی ما برگزاری لیگ است

بیرانوند: شیوع کرونا باعث سردرگمی همه‌مان شده است/ اولویت فعلی ما برگزاری لیگ است
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اولویت اصلی که اکنون داریم، برگزاری لیگ است چون مربیان و وزنه‌برداران ما از این مسابقات منتفع می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدارسیون وزنه برداری، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت:‌ وزنه‌برداری مثل تمام رشته‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. تمام مسابقات و اردوها به تعویق افتاده و یک سردرگمی برای ورزشکاران پیش آمده که نمی‌دانند شرایط حضور در المپیک چگونه خواهد بود و همه چیز به آینده موکول شده است. منتظر هستیم ببینیم فدراسیون جهانی و آسیایی چه تصمیمی در خصوص تقویم مسابقات می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در خصوص کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا برای شروع تمرینات ملی، گفت‌: اگرچه وزارت ورزش باید مجوز آغاز فعالیت دوباره را صادر کند اما ما فعلاً مسابقه‌ای در پیش نداریم. دو مسابقه آسیایی و جهانی در پیش داریم که فدراسیون جهانی و آسیایی زمانش را اعلام نکرده‌اند. رشته‌ای مانند کشتی تکلیفش مشخص شده و امسال هیچ مسابقه‌ای را برگزار نمی‌کنند اما تکلیف ما مشخص نیست. وزنه‌برداران خودشان در حال تمرین کردن هستند و آمادگی نسبی دارند.
,

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در رابطه با برنامه‌ریزی‌های این فدراسیون برای مسابقات آینده عنوان کرد: اولویت اصلی که اکنون داریم، برگزاری لیگ است چون مربیان و وزنه‌برداران ما از این مسابقات منتفع می‌شوند. با رئیس کمیته مسابقات جلسه‌ای داشتیم و قرار شده با هماهنگی تیم ها و آماده سازی شرایط، جهت کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنیم. قطعا این رقابت ها در اولویت ما است و تا آخر سال آن را برگزار می‌کنیم.
,
,
 
,
محسن بیرانوند در مورد مصاحبه علی داودی که در خصوص مشکلاتش برای انجام تمرینات ابراز نگرانی کرده بود، خاطرنشان ساخت: او از شرایطی که در استان تهران وجود داشت، ناراحت بود. داوودی جزو بهترین نفرات وزنه‌برداری است و این ناراحتی به دلیل این موضوع بود که انتظار حمایت بیشتری از طرف اداره کل و هیأت استان دارد. 
,
 
,
وی ادامه داد: هفته آینده مجمع استان تهران برگزار می‌شود و با مشخص شدن رئیس هیأت، یکسری از مشکلات رفع می‌شود. در خصوص سالن برای ملی‌پوشانی که در تهران هستند، سالن فراهم کرده‌ایم و می‌توانند تمرین کنند. سهراب مرادی، سیدایوب موسوی و علی داودی نفراتی هستند که از سالن فدراسیون استفاده می‌کنند. این تمرینات با فاصله‌گذاری و در سانس‌های مختلف برگزار می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه