اخبار داغ

همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛

افتتاح 15 واحد کارگاهی با سرمایه گذاری 24 میلیارد ریالی در سیستان و بلوچستان

افتتاح 15 واحد کارگاهی با سرمایه گذاری 24 میلیارد ریالی در سیستان و بلوچستان
داود شهرکی، رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان از افتتاح افتتاح 15 واحد کارگاهی با سرمایه گذاری 24 میلیارد ریالی همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: یک واحد تولیدی با سرمایه گذاری 82 میلیارد ریال و 15 واحد کارگاهی با گستره 2 هزار و هفتصد متر مربع با سرمایه گزاری ۲۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال پیش از ظهر امروز با دستور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی ادامه داد: کارخانه صنایع غذایی که امروز افتتاح شد در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیربنای 2 هزار و چهارصد متر مربع با سرمایه گذای ۸۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریالی در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده که ماشین آلات این واحد داخلی و به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است.

شهرکی ظرفیت تولید این کارخانه را ۶ هزار تن با تولید انواع ماست، دوغ و شیر پاستوریزه اعلام و اذعان کرد: با افتتاح این طرح برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی  گفت: صنایع کوچک و متوسط بر اساس مزیت و قابلیت های بومی و منطقه ای که به همراه دارند، بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات هستند، بدون تردید ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

شهرکی خاطرنشان کرد: بیست و یکم مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی است برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط، با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم، با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه