اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| زمان قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مشخص شد

لیگ برتر والیبال بانوان| زمان قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مشخص شد
رئیس فدراسیون والیبال در بخشنامه جدیدی به هیات‌های استانی، شرایط حضور باشگاه‌ها در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان و تاریخ قرعه‌کشی این رقابت‌ها را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون با ارسال بخشنامه‌ای به روسا و سرپرستان هیات‌های استانی، شرایط لازم جهت شرکت تیم‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر این اساس، باشگاه‌هایی که قصد حضور در مسابقات مذکور را دارند، تا پایان وقت اداری یکشنبه 2 شهریور ماه مهلت دارند که با در نظر داشتن موارد ذیل، آمادگی خود را اعلام کنند.

,

ارسال برگه تسویه حساب کامل با فدراسیون
ثبت نام و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون تا تاریخ شنبه 15 شهریور ماه
ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان تا تاریخ دوشنبه 31 شهریور ماه

,
,
,

لازم به ذکر است که به منظور حمایت از حضور بیش‌تر باشگاه‌ها در لیگ بانوان، مبلغ ورودی مسابقات افزایشی نداشته است و مبلغ 200 میلیون ریال، معادل بیست میلیون تومان است. ضمناً با توجه به ماده 17 آئین‌نامه کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، باشگاه‌هایی که در مسابقات لیگ برتر امسال در دو بخش مردان و بانوان تیم‌داری می‌کنند، به لحاظ داشتن تیم بانوان، برای قراردادهای تیم مردان خود، به جای 8 درصد، 5 درصد به فدراسیون پرداخت می‌کنند و 3 درصد آن به حساب باشگاه خواهد ماند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه