اخبار داغ

مسئول امداد و درمان سازمان جامعه پزشکی کرمانشاه مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

تشریح برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
مسئول امداد و درمان سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد بهرامیان در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در هفته نخست شهریور ماه برنامه هایی از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این میان می توان به انجام تب سنجی، فشار خون و سنجش اکسیژن خون کارمندان ادارات به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در روزهای دوم تا چهارم شهریور ماه اشاره کرد.

مسئول امداد و درمان سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:  این برنامه در برخی از ادارات کرمانشاه شامل سازمان جهادکشاورزی، صدا و سیما، استانداری، فرمانداری، آبفا شرکت برق، شهرداری منطقه ۵ و شماری از بانک ها که به کانون بسیج جامعه پزشکی نزدیک تر هستند، اجرا خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح شهید رهنمون که در چهارشنبه های اول هر ماه اول هر ماه اجرا می شد، خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۱۲ تیم برای ارائه خدمات روانشناسی، روانپزشکی، انواع تخصص ها، مامایی و خدمات بهداشت به شهرستانهای کرمانشاه، پاوه، ثلاث باباجانی، هرسین، کنگاور و اسلام آباد غرب اعزام می شوند.

این مسئول گفت: این تیم ها در سطح شهرستان کرمانشاه  به محلات مسکن مهر بهزیستی، کرناچی، باغ ابریشم، حکمت آباد، آقا جان و اداره کل زندان ها اعزام خواهند شد.

بهرامیان تصریح کرد: پس از ارائه خدمات پزشکی در صورت نیاز به انجام آزمایش، سونوگرافی و ام آر آی به صورت رایگان به بیمارستان ارجاع داده خواهند شد.

مسئول امداد و درمان سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه  عنوان کرد: همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مدافعان امنیت از حافظان اسلام تجلیل خواهند کرد و در این راستا بیش از ۸۰ نفر از کادر پزشکی و پرستاری گروه عفونی، بیهوشی، داخلی و خدماتی ها که بیشترین زمان حضور در بیمارستان را داشتند مورد تقدیر قرار می گیرند.

این مسئول  با بیان اینکه به صورت نمادین از رئیس دانشگاه به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تجلیل می‌شود، افزود: این برنامه در محل سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) کرمانشاه و با حضور استاندار، فرمانده سپاهحضرت نبی اکرم(ص)، نمایندگان مجلس، امام جمعه و فرماندار برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در روز پزشک نیز با حضور در سازمان نظام پزشکی از ۱۷ از اعضای این سازمان تجلیل به عمل می آید.

بهرامیان غبار روبی مزار شهدا، کوهپیمایی شهدای گمنام و پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت ۲۰ نفر از کارمندان بسیجی با توجه به نیاز جامعه مبتلا به کرونا به اهدای خون خواهند پرداخت.

بهرامیان گفت: در صورت برگزاری نمازجمعه بسیجیان نیز فراخوان خواهند شد همچنین با خانواده شهدا و پزشکان و پرستاران درگیر کرونا دیدار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه