اخبار داغ

سرپرست گروه پایش صنایع شیلاتی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اشتغال 50 نفر در مجتمع صنایع غذایی چابهار/ فروش میگوهای بسته بندی در بازارهای داخلی و خارجی

اشتغال 50 نفر در مجتمع صنایع غذایی چابهار/ فروش میگوهای بسته بندی در بازارهای داخلی و خارجی
بهزاد امیری گفت: مجتمع صنایع غذایی سیمای چابهار با اشتغال بیش از 50 نفر در زمینه انجماد، عمل آوری و بسته بندی میگوی پرورشی برداشت شده فعالیت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد امیری سرپرست گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار آبزیان اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان (آب های ساحلی) به عصرهامون بیان کرد: مجتمع صنایع غذایی سیمای چابهار با ظرفیت اسمی تولید سالانه 9 هزار تن از سال 96  با هدف عمل آوری و بسته بندی انواع ماهی و میگو به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این مجتمع اکنون با اشتغال بیش از 50 نفر در زمینه انجماد، عمل آوری و بسته بندی میگوی پرورشی برداشت شده از سایت مجتمع پرورش میگوی شهید صنعتی گواتر، با ظرفیت 10 تن در یک شیفت فعالیت می کند.

به گفته این مقام مسئول، میگوهای پرورشی بسته بندی شده در این شرکت و دیگر واحدهای عمل آوری منطقه به بازارهای هدف داخلی و خارجی ارسال می شوند.

امیری بیان کرد: کارشناسان ضمن بازدید از مجتمع شیلاتی مذکور و دیگر واحدهای مستقر در ناحیه صنعتی پسابندر به بررسی روند تولید، موانع و مشکلات این واحدها پرداخته و با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی لازم به بهبود وضعیت فعالیت آنها کمک کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه