اخبار داغ

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا انضباط مالی، اداری و تشکیلاتی خوبی دارد

علی نژاد: خدمات ارزشمند و خداپسندانه فدراسیون ستودنی است/ با سومی مسابقات جهانی پیشرفت در حوزه قهرمانی را شاهد بودیم

علی نژاد: خدمات ارزشمند و خداپسندانه فدراسیون ستودنی است/ با سومی مسابقات جهانی پیشرفت در حوزه قهرمانی را شاهد بودیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از انضباط مالی، اداری و تشکیلاتی خوبی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا که پیش از ظهر امروز برگزار شد، از این فدراسیون به عنوان فدراسیونی نام برد که جامعه مخاطب آنها به دلائل مختلف شامل بیماریهای شده اند که اهمیت ورزش برای حفظ سلامتی آنها لازم تر از دیگر اقشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی نژاد از عملکرد رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و تیم همکارانش ابراز رضایت کرد و و آن را تاثیرگذار و قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: در این فدراسیون خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف صورت گرفته که ارزشمند و خداپسندانه است.

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت وررش و جوانان عملکرد این فدراسیون در حوزه قهرمانی را ستایش کرد و ارتقا رتبه ایران از جایگاه یازدهم به سوم رقابت های جهانی را بیانگر پیشرفت در ابعاد قهرمانی دانست.

,

علی نژاد اولویت حفظ سلامت ورزشکاران این فدراسیون را مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه در این دوره پاندمی کرونا اهمیت دارد، حفظ سلامتی جامعه مخاطب این فدراسیون است تا جاییکه فدراسیون جهانی رقابت های ٢٠٢١ را هم لغو کرده اما فعالیت های داخلی را بعد از عادی شدن شرایط می توان برای حفظ سلامتی و نشاط دنبال کرد.

,

معاون وزیر ورزش و جوانان اهمیت بهره گیری از تکنولوژی های نوین ارتباطی در دوران کرونا را با هدف پیگیری مستمر برنامه های اموزشی مهم برشمرد و توضیح داد: باید از ظرفیت های IT برای تحقق اهداف فدراسیون بهره برد و خوشبختانه این فدراسیون از نظم اداری، مالی و تشکیلاتی بسیار خوبی هم برخوردار است.

,

انتهای پیام

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه