اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس:

تکمیل مجتمع فرهنگی سرخس نیازمند 6 میلیارد اعتبار است/ بیکاری 18 هنرمند سرخسی به دلیل شیوع کرونا

تکمیل مجتمع فرهنگی سرخس نیازمند 6 میلیارد اعتبار است/ بیکاری 18 هنرمند سرخسی به دلیل شیوع کرونا
محمدیان روشن با تأکید بر اینکه تاکنون 4 میلیارد تومان برای ساخت تنها مجتمع فرهنگی سرخس هزینه شده است، گفت: طبق آخرین برآوردها تکمیل این پروژه نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حنانه محمدیان روشن در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به تعطیلی برنامه‌ها فرهنگی و هنری در پی شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با شیوع کرونا حدود 6 ماه است که تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشور و به‌تبع آن در شهرستان سرخس تعطیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس افزود: در این مدت حدود 18 نفر از هنرمندان ما بیکار شدند و هنرمندانی هم داریم که 6 ماه است هیچ درآمدی نداشتند.

,

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از هنرمندان در ایام کرونا تصریح کرد: در حال حاضر چهار موسسه و کانون آگهی و تبلیغات تحت پوشش این اداره که کد کارگاه بیمه دارند، پیگیر دریافت تسهیلات حمایتی هستند؛ همچنین 15 نفر از هنرمندان شهرستان برای دریافت تسهیلات در سامانه حمایتی کارا ثبت‌نام کردند.

,

محمدیان روشن در ادامه به آخرین وضعیت ساخت تنها مجتمع فرهنگی سرخس اشاره و بیان کرد: تاکنون حدود چهار میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده و طبق آخرین برآوردها تکمیل آن 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی سرخس شامل نگارخانه، سالن اجتماعات، سالن سینما و انجمن‌های فرهنگی و هنری است.

,

وی به رایزنی‌ها با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق برای تکمیل این پروژه از ناحیه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت عنوان کرد: با توجه به اینکه انجمن‌های ما مکان مشترک و مشخصی ندارند، بهره‌برداری این مجتمع برای فعالیت‌های آنان لازم است.

,

محمدیان روشن در پایان با اشاره اقدامات زیرساختی اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس گفت: امسال دو چاپخانه دیجیتال در سرخس مجوز فعالیت گرفتند و یک موسسه قرآنی نیز منتظر موافقت اصولی از تهران برای آغاز فعالیت‌های قرآنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه