اخبار داغ

پاسپورت آمریکا بی اعتبار شد

پاسپورت آمریکا بی اعتبار شد
هزاران آمریکایی در نیمه اول سال 2020 تابعیت خود را انکار کردند. همه گیری عامل محرک مهاجران آمریکا برای قطع روابط و اجتناب از جو سیاسی فعلی و گزارش های سنگین مالیاتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس شماری از گزارش ها، تعدادی از آمریکایی ها تابعیت خود را انکار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حسابداران بامبریج گزارش دادند که با افزایش 1210 درصدی نسبت به 6 ماه گذشته که تنها 444 مورد ثبت شده بود، 5816 نفر در نیمه اول سال 2020 تابعیت خود را رها کرده اند.

,

دو چهارم اول سال 2020 نیز با بالاترین رکورد، رتبه های اول و دوم به ترتیب 2909 و 2907 را داشته اند. در کل سال 2019، در مجموع تنها 2072 آمریکایی از تابعیت خود انصراف دادند.

,

بامبریج در تهیه و تنظیم مالیات برای مهاجران آمریکا و انگلیس به ویژه زمینه های خلاق مانند بازیگری تخصص دارد.

,

این شرکت، همه گیری را عامل محرک مهاجران آمریکا برای قطع روابط و اجتناب از جو سیاسی فعلی و گزارش های سنگین مالیاتی عنوان می کند.

,

آلیستر بامبریج شریک این شرکت گفت: "اینها عمدتا افرادی هستند که آمریکا را ترک کرده اند و تصمیم دارند تا از همه چیز برخوردار باشند. ما شاهد این هستیم که مردم بیش از تمام اتفاقاتی که دونالد ترامپ رقم زده در حال حاضر به چگونگی مدیریت همه گیری کروناویروس و سیاست های سیاسی کنونی آمریکا توجه می کنند."

,

حدود 9 میلیون آمریکایی در خارج از آمریکا زندگی می کنند.

,

آنها هر سال باید اظهارنامه مالیاتی پر کنند و تمام حساب های بانکی، سرمایه گذاری ها و حقوق بازنشستگی خود را گزارش دهند.

,

بامبریج توضیح داد: "همه گیری فعلی به افراد این فرصت را داده تا روابط خود با آمریکا را بازنگری کنند و تصمیم بگیرند که جو سیاسی کنونی و گزارش های مالیاتی سالانه آمریکا خارج از تحمل است."

,

وی در پاسخ به تأثیر انتخابات ماه نوامبر بر رها کردن تابعیت مردم آمریکا گفت: "ما معتقدیم که اگر دونالد ترامپ دوباره انتخاب شود موج دیگری از افرادی که تصمیم به انکار تابعیت و شهروندی خود دارند وجود خواهد داشت."

,

آمریکایی ها باید به خاطر انکار تابعیت خود 2350 دلار به دولت جریمه بپردازند. آمریکایی هایی که در خارج از کشور زندگی می کنند نیز باید این کار را به صورت حضوری در سفارت آمریکا انجام دهند.

,

دولت آمریکا هر 3 ماه اسامی کسانی که تابعیت خود را رها کرده اند را منتشر می کند.

,

پرونده های وزارت امنیت میهن نشان می دهد که در سال 2018 (سالی با جدیدترین داده های موجود)، 761901 نفر به عنوان شهروندان آمریکایی به تابعیت کشور دیگری در آمدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه