اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع):

پویش همکلاسی مهربان در مدارس همدان کلید خورد/برگزاری طرح ولایت به صورت مجازی

پویش همکلاسی مهربان در مدارس همدان کلید خورد/برگزاری طرح ولایت به صورت مجازی
محمد تقی امیدی ساکت با اشاره به راه اندازی پویبش همکلاسی مهربان در آستانه بازگشایی مدارس در همدان گفت: تمرکز ما در این مرحله تهیه پوشاک و لوازم التحریر با استفاده از ظرفیت خیرین برای دانش آموزان کم بضاعت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی امیدی ساکت، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع)  استان همدان در گفت و گویی با خبرنگار عصر همدان؛ از برنامه های بسیج دانش آموزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مسئول بسیج دانش آموزی استان در آستانه بازگشایی مدارس با بیان اینکه حفظ کرامت و در عین حال تامین نیاز دانش آموزان کم بضاعت از وظایف ماست افزود: با هماهنگی هایی که بین وزارت آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی، اتاق بازرگانی و بسیج اصناف برنامه ای تحت عنوان پویش همکلاسی مهربان را در مدارس کلید می زنیم.

,

امیدی ادامه داد: تمرکز ما در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بر تهیه پوشاک و لوازم التحریر با استفاده از ظرفیت خیرین است.

,

راه اندازی طرح قلک کریمانه توسط دانش آموزان خیر بسیجی

, راه اندازی طرح قلک کریمانه توسط دانش آموزان خیر بسیجی, راه اندازی طرح قلک کریمانه توسط دانش آموزان خیر بسیجی,

وی با اشاره به طرحی دیگر تحت عنوان قلک کریمانه گفت: با شرایط اقتصادی که در جامعه پیش آمده و مشکلاتی که شیوع کرونا برای مشاغل ایجاد کرده دانش آموزان خیر بسیجی در طرحی ابتکاری و هنری اقدام به ساخت قلک هایی برای کمک به دوستانشان کردند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) با بیان اینکه گروه های جهادی هنوز هم فعال هستند خاطر نشان کرد: شیوع ویروس عزم دانش آموزان جهادگر را ضعیف نکرده است بلکه این بسیجیان در غالب گروه های تولید ماسک و تجهیزات بهداشتی و همچنین آموزش مهارت های زندگی در حال فعالیت هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط جامعه حفظ روحیه دانش آموزان در محیطی بهداشتی و بدون خطر از وظایف ماست ادامه داد: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس طرح یاوران ولایت برگزار می شد امسال هم این طرح را با آموزش مجازی آغاز کردیم و اگر شرایط مناسب باشد در هفته ی اول سال تحصیلی دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام متوسطه دوم را شروع می کنیم.

,

برگزاری لیگ علمی پایا در غالب ۲۱۵ تیم

, برگزاری لیگ علمی پایا در غالب ۲۱۵ تیم, برگزاری لیگ علمی پایا در غالب ۲۱۵ تیم,

امیدی از برگزاری لیگ علمی پایا خبر داد و افزود: این مسابقات هر سال در یک شهر انجام می شد اما به دلیل شرایط خاص امسال این لیگ را در مدارس و درغالب ۲۱۵ تیم ۵ نفره برگزار کردیم که خوشبختانه دانش آموزان استان حضور بسیار فعالی داشتند.

,

وی در ادامه خصوص برنامه ریزی بسیج و آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید گفت: طبق سند تحول بنیادین در این سال برنامه های بسیج دانش آموزی با سازمان آموزش و پرورش یکسان و ناظر بر مسائل اعتقادی است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید سند تحول بنیادین عملیاتی شود افزود: می توان گفت به نحوی این سند نقشه راه تربیت دانش آموزانی است که باید در بدنه آموزشی برای طراز انقلاب اسلامی تربیت شوند و توجه ویژه ما هم به جوانان و نوجوانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه