اخبار داغ

مدیر کل صمت لرستان:

اقلام بهداشتی ایام محرم بین هیئات مذهبی لرستان توزیع می‌شود

اقلام بهداشتی ایام محرم بین هیئات مذهبی لرستان توزیع می‌شود
صفی خانی، مدیر کل صمت لرستان گفت: همزمان با ایام محرم اقلام بهداشتی با نرخ مصوب در بین هیات های مذهبی لرستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صفی خانی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، برای برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی، اداره صمت اقلام بهداشتی مورد نیاز هیات های مذهبی را امسال تامین می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تهیه و توزیع ماسک، الکل، ژل ضدعفونی کننده که از اقلام بهداشتی در این ایام به شمار می رود توسط صمت تهیه و با نرخ دولتی مصوب در بین هیات های مذهبی استان توزیع می شود.

,

مدیر کل صمت لرستان با اشاره به اینکه بیش از دو هزار هیات مذهبی در استان وجود دارد تصریح کرد: هماهنگی لازم با تبلیغات اسلامی صورت گرفته و آمادگی این را داریم که به هر میزان اقلام بهداشتی نیاز باشد در اختیار هیات ها قرار داده شود.

,

صفی خانی بیان کرد: در حال حاضر در سطح استان چند کارخانه مشغول به تولید ماسک است و در کنار این واحدهای تولیدی، کارگاه هایی نیز مشغول به تولید هستند و کمبودی برای ماسک وجود ندارند اما مشکل اصلی مواد اولیه ماسک است که به سختی تهیه می شود ولی نیاز استان تامین شده و کمبود ماسک در بازار وجود ندارد.

,

وی بیان کرد: در راستای سهیمه اقلام مورد نیاز در ایام محرم هنوز سهمیه ای مشخص نشده و در صورتی که سهمیه ای در نظر گرفته شود این اقلام با نرخ دولتی در اختیار هیات های مذهبی قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه