اخبار داغ

عضو شورای شهر قزوین:

استانداری قزوین برای حل مشکل بافت‌ فرسوده ورود کند/ چرا باید تا ۱۰ سال آبرسانی به شهرک عظیمیه قطع شود؟

استانداری قزوین برای حل مشکل بافت‌ فرسوده ورود کند/ چرا باید تا ۱۰ سال آبرسانی به شهرک عظیمیه قطع شود؟
احد چگینی، عضو شورای شهر قزوین گفت: مشکل شهرک عظیمیه همچنان حل نشده و بیان شده است که تا ۱۰ سال آینده امکان آبرسانی به آن محل وجود ندارد، این موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اعضای شورای شهر قزوین ظهر امروز(سه شنبه) با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین روز خبرنگار را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

احد چگینی در این دیدار با بیان اهمیت جایگاه رسانه اظهار کرد: لازم است رسانه‌ها رسانا، گویا و منتقل کننده مطالبات و مشکلات مردم باشند تا مسئولان باتوجه به آن از ایرادات خود مطلع شوند، در غیر این صورت به درستی از اتفاقات اطراف خود آگاه نمی‌شوند.

,

عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: رسانا بودن رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به افزایش آگاهی از وضعیت جامعه کمک می‌کند؛ چرا که شاید ما به عنوان مسئول از اشتباهات خود آگاه نباشیم، بنابراین باید ظرفیت را افزایش داده و نقدها را بپذیریم.

,

در ادامه سیده مهدیه قافله باشی درباره بافت‌های فرسوده سطح شهر قزوین گفت: اولین دستور ما در شورای پنجم، ایمن سازی بازار قزوین بود و بازدید و اقداماتی نیز انجام شد اما در نهایت به دلیل بین دستگاهی بودن، مشکل آن همچنان حل نشده است.

,

وی ادامه داد: باید توجه داشت که صرف ابراز نگرانی به تنهایی کافی نیست و لازم است اقداماتی انجام شود و استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی دستگاه‌ها را احضار کرده و خواستار حل مشکل شود.

,

 

,

احد چگینی نیز در این باره گفت: اموراتی که چند متولی دارد بی‌متولی است، سیستم لوله‌کشی آب قزوین مربوط به دهه ۵۰ است و در مجموع حل مشکلات بافت فرسوده با بخش‌های مختلفی در ارتباط است.

,

وی ادامه داد: با درنظر گفتن بیمه مشترک برای بافت‌های فرسوده، مشکلات ساکنین آن درصورت بروز خسارت بهتر حل می‌شود، درواقع باید بیمه‌نامه بزرگی برای شهر خریداری شده و هر نهاد درصدی حق بیمه پرداخت کنند.

,

این عضو شورای شهر ابراز کرد: باید مسئولان استانداری در حل مشکل بافت‌های فرسوده ورود کند، اما حضور این مجموعه کمرنگ است و نمی‌تواند تولیت را عهده‌دار شده و دارای حرف نافذ باشد و به همین دلیل شهروندان با مشکل مواجه می‌شوند.

,

وی افزود: برای حل مشکل لوله کشی بافت‌های فرسوده در سال گذشته ۷ کیلومتر آن انجام و سایر بخش‌ها همچنان انجام نشده است، در این زمینه نیز مجموعه شورای شهر نقش خود را ایفا کرده و تخفیفاتی را برای عوارض حفر چاه درنظر گرفتیم اما سایر نهادها سهم خود را به طور کامل ایفا نکرده‌اند.

,

عضو شورای شهر قزوین در پایان گفت: مشکل شهرک عظیمیه نیز همچنان حل نشده و بیان شده تا ۱۰ سال آینده امکان آبرسانی به آن محل وجود ندارد، این نیز موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه