اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به همدان:

دغدغه جدی استاندار همدان، رفع مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهداست

دغدغه جدی استاندار همدان، رفع مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهداست
سعید اوحدی با بیان اینکه دغدغه جدی استاندار همدان؛ تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران و خانواده شهداست، گفت: به پیشنهاد استاندار همدان کارگروه مشترکی از معاونان بنیاد شهید کشور و معاونان استانداری برای بررسی مشکلات و مسائل استان در خصوص جامعه ایثارگران و خانواده شهدا تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی سفر یک روزه خود به همدان  پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در باغ بهشت همدان، به همراه سید سعید شاهرخی استاندار و تعدادی از مدیران استان  با آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

توفیق خدمت به خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان امری الهی است

, توفیق خدمت به خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان امری الهی است, توفیق خدمت به خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان امری الهی است,

آیت‌ا… شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، در این دیدار  با بیان اینکه  توفیق خدمت به خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان امری الهی است گفت: هم سویی و انسجام ارکان نظام در استان همدان باعث شده تا بتوان خدمت بیشتری به مردم، جامعه ایثارگران و خانواده شهدا شود.

,

وی خاطر نشان کرد: یکی از نکات مهم‌ خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا، حفظ روحیه ایثار و شهادت است.

,

, ,

 در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  به شرح گزارشی از اقدامات و برنامه‌های بنیاد شهید در کشور بخصوص استان همدان پرداخت و گفت: انسجام و وحدت، در استان مشهود و برقرار است که بسیار ارزشمند می باشد.

,

سعید اوحدی با بیان اینکه دغدغه جدی استاندار همدان؛ تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران و خانواده شهداست افزود: به پیشنهاد استاندار همدان کارگروه مشترکی از معاونان بنیاد شهید کشور و معاونان استانداری برای بررسی مشکلات و مسائل استان در خصوص جامعه ایثارگران و خانواده شهدا تشکیل شد.

,

, ,

وی ادامه داد: قرار است دو تفاهم‌نامه با استاندار همدان یکی در خصوص تامین زمین برای ساخت ۲هزار و دویست واحد مسکن برای جامعه ایثارگران و دیگری  در خصوص اشتغال فرزندان ایثارگران و شهدا در دستگاه‌های دولتی منعقد شود.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: بر اساس قانون جامعه خدمات ایثارگری، فرزندان جانبازان بالا ۷۰ درصد به صورت ۱۰۰ درصد، در دولت استخدام می‌شوند.

,

, ,

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با چند خانواده‌ شهدا و جانباز استان همدان دیدار و از نزدیک با خانواده ها صحبت کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه