اخبار داغ

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

رونمایی از امن‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از امن‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی شهرستان لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تعامل و همکاری خوب اصحاب رسانه با نیروی انتظامی باعث ترویج فرهنگ امنیت و کاه آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سرگرد فرزین جمشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به خصوص شهید محمود صارمی گفت:تلاش و خستگی ناپذیر خبرنگاران در حوزه های مختلف باعث شده است تا بیداری در جامعه به درستی شکل گیرد.
وی افزود:خبرنگاران بدون توجه به مشکلات شخصی خویش همواره به دنبال اعتلای جامعه هستند که روحیه ایثار و فداکاری آنان قابل تحسین است.

جمشیدی تصریح کرد: تعامل و همکاری خوب اصحاب رسانه با نیروی انتظامی باعث ترویج فرهنگ امنیت و کاه آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,
,

وی گفت: همکاری پلیس و خبرنگاران باعث تزیق امنیت و آرامش در جامعه می شود که این مهم را ما در برخی از حوادث شهرستان لنده به عینه مشاهده کردیم.

,

جمشیدی تاکید کرد: پلیس جامعه محور از مهمترین برنامه های است که می تواند تاثیر بسزای در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تاکیدکرد:امنیت فراگیر در سطح شهرستان لنده در استان سرآمد است که ماحصل تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و همکاری خوب مردم است.

,

وی گفت:دوسامانه ارتباطی 110و197 بهترین راه برای برقرارای ارتباط با پلیس جهت دریافت خبرهای مختلف و انتقاد و پیشنهادات است که شهروندان می توانند در جهت ارتقای سطح امنیت جامعه از آنن آن بهره لازم را ببرند.

,

جمشیدی در ادامه خاطر نشان کرد: درک صحیح رسانه ها از مشکلات و جرم های مختلف باعث ترویج فرهنگ امنیت در جامعه است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت:وضعیت امنیتی ما خیلی خوب است که امسال بیش از 200درصد میزان کشفیات ما بوده است که تاکنون چندین طرح در راستای امنیت انجام شده است و به صورت هفتگی طرح انجام می دهیم که مقدار زیادی از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مواد همراه نیز کشف شده است که ماحصل آن امنیت فراگیر در شهرستان است.

,

وی گفت:خانواده ها باید بر عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند چرا که متاسفانه گرایش به سمت مصرف مواد صنعتی به سرعت در حال افزایش است  که این مهم از سوی خانواده ها باید رعایت شود.

,

جمشیدی گفت: در بحث نزاع دست جمعی کاهش چشمگیری داشتیم که دستگیری سارقین طلا فروشی و کشف 650کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری فرد ضارب به مامور منابع طبیعی از مهمترین اقداماتی است که در طول یکسال گذشته انجام شده است.

,

وی گفت:تلاش های صورت گرفته در یکسال گذشته ماحصل تلاش و زحمت شبانه روزی مجموعه های مختلف انتظامی و همکاری خیلی خوب  اصحاب رسانه است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه