اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع):

دشمن به زیرساخت های اقتصادی کشور حمله کرده است

دشمن به زیرساخت های اقتصادی کشور حمله کرده است
حجت الاسلام حسین علی با بیان اینکه تلاش دشمن آن است که با تحریم ناجوانمردانه، کشور را با مشکل مواجه کند، گفت: تحریم ها امروز وسیله و ابزار دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین علی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) در مراسم تکریم و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه رزن با اشاره به هدف اصلی و قطعی دشمنان برای انحراف انقلاب تاکید کرد: تحریم ها امروز وسیله و ابزار دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

علی، اقدامات نیروهای مومن و انقلابی را برای کمک به مستضعفین، یک ویژگی ممتاز برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راه خدمت به محرومین پیشقدم باشیم.

,

وی با اشاره به شرایط تحریم کشور و دشمنی برخی کشورها با ایران و انقلاب اسلامی، ادامه داد: باید در شرایط شیوع بیماری کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان را در خدمات خود به مردم و ترویج بهداشت و کمک های مومنانه، یاری کنیم.

,

علی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار محروم، خاطرنشان کرد: راهی که ما انتخاب کرده ایم، راه کمک به ادامه مسیر انقلاب است و با تمام توان این راه را ادامه خواهیم داد.

,

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام غفاری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام احمد زاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه