اخبار داغ

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد خبر داد؛

تعطیلی ۳ کارخانه بزرگ صنعتی در اسدآباد

تعطیلی ۳ کارخانه بزرگ صنعتی در اسدآباد
رحیم قربانی از تعطیلی سه کارخانه صنعت ذوب مفید، کارخانه رب و ذوب‌آهن خبر داد و گفت: دو کارخانه صنعتی بزرگ در شهرستان مالیات ارزش‌افزوده خود را در شهرهای تهران و قروه پرداخت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رحیم قربانی، رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران این شهرستان، با بیان اینکه ۲۷ واحد تولیدی صنعتی با تعداد ۵۶۶ نفر اشتغال زایی در شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ واحد فعال و سه واحد تعطیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

قربانی با بیان اینکه اکثر صنایع تولیدی شهرستان با ظرفیت کامل کار می‌کنند، افزود: امسال دو کارخانه تملک شده به چرخه تولید بازگشته است.

,

وی از تعطیلی سه کارخانه صنعت ذوب مفید، کارخانه رب و ذوب‌آهن خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد افراد شاغل در صنایع شهرستان، بومی هستند.

,

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد از افتتاح یک واحد معدن در روستای کمک علیا در هفته دولت خبر داد و گفت: متأسفانه کیهان صنعت و کنسانتره بخش چهاردولی دو کارخانه بزرگ صنعتی در شهرستان مالیات ارزش‌افزوده خود را در شهرهای تهران و قروه پرداخت می‌کنند

,

وی همچنین با بیان اینکه اسدآباد سرمایه‌داران زیادی دارد که سرمایه آنان در بانک ها منحصر شده است، گفت: ما باید با تشویق آنان موجب توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری بهتر شویم و خبرنگاران در این زمینه می‌توانند ما را یاری دهند.

,

قربانی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت چهارماهه اداره صمت شهرستان پرداخت و افزود: در طول این مدت هزار و ۳۹۲ مورد بازرسی و ۲۵ گشت مشترک از واحدهای صنفی انجام و ۱۳۸ مورد تخلف ثبت شده است.

,

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد با اشاره به کمبود نیرو در اداره صمت، اشاره کرد: در سطح شهرستان تنها دو بازرس در اداره صمت مشغول فعالیت هستند که این دونفر در کنار کار بازرسی، به فعالیت‌های دیگری نیز مشغول می باشند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم و خبرنگاران می‌توانند ما را در امر نظارت بر واحدهای صنفی همراهی کنند، گفت: سامانه ۱۲۴ برای ثبت شکایات مردمی و رسیدگی به این شکایات است و مردم می‌توانند با ثبت شکایت خود، از زمان و مرحله رسیدگی آن‌هم مطلع شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه