اخبار داغ

به همت یک شرکت لوازم خانگی؛

۵ هزار دستگاه یخچال فریزر به کارگران واگذار می‌شود

۵ هزار دستگاه یخچال فریزر به کارگران واگذار می‌شود
۵ هزار دستگاه یخچال فریزر جهت تحویل به کارگران متقاضی به کارخانجات ارسال می‌شود و از طریق تعاونی‌های مصرف با مناسب‌ترین قیمت به دست کارگران خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ طی مراسمی با حضور مدیران عامل لوازم خانگی پارس و هلدینگ صدرتامین 5 هزار دستگاه یخچال فریزر پارس برای شرکت‌های زیر مجموعه صدرتامین ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر در این باره گفت: این اقدام در راستای کمک به معیشت کارگران، حمایت از کالای ایرانی و هم‌افزایی میان زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) صورت گرفته است.

,

غلام‌رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهش تولید، اجرای سیاست‌های حمایتی دولت و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حمایت از کارگران و تولید داخلی، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین به تازگی تعاونی‌های مصرف و مسکن کارگری را در شرکت‌های تابعه راه‌اندازی و فعال کرده است.

,

, ,

وی ادامه داد: مدیرعامل شستا نیز همواره بر همکاری و هم‌افزایی میان هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه تاکید کرده‌اند به همین دلیل صدر تامین در نخستین گام برای ارائه سبد کالا از طریق تعاونی‌های مصرف شرکت، ضمن مذاکره با شرکت لوازم خانگی پارس وابسته به شستا، تعداد پنج هزار یخچال فریزر را خریداری کرد.

,

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین بیان کرد: این اقلام امروز جهت تحویل به کارگران متقاضی به کارخانجات ارسال می‌شود و از طریق تعاونی‌های مصرف با مناسب‌ترین قیمت و بازپرداخت اقساط به دست کارگران زحمتکش مجموعه صدر تامین خواهد رسید.

,

در ادامه حسین رحمانی‌نیا نیز با تقدیر از اقدام هلدینگ صدر تامین گفت: این اقدام علاوه بر کمک به تولید داخلی موجب شد تا محصولات پارس که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت آنها مناسب است به خانه‌های کارگران زیادی راه پیدا کند.

,

مدیرعامل شرکت پارس با تاکید بر تلاش این شرکت در جهت جهش تولید تصریح کرد: ما آمادگی داریم که محصولات پارس را در جهت هم‌افزایی شرکت‌های تحت پوشش تامین اجتماعی به سایر هلدینگ‌ها نیز ارائه کنیم. 

,

وی در ارتباط با مقایسه این برند با برندهای خارجی نیز بیام کرد: محصولات پارس از پنجاه سال قبل که تولید شد به داشتن کیفیت خوب شهرت داشته و حتما تا 25 سال قابل استفاده خواهد بود.

,

, ,

رحمانی‌نیا در پایان گفت: در دوسال اخیر که جلوی ورود کالاهای مشابه خارجی گرفته شده، پارس رشد خوبی را تجربه کرد و قابل رقابت با برندهای خارجی است و توانایی این را دارد که جای خالی برندهای ال‌جی و سامسونگ را پرکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه