اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی:

قرارگاه خاتم الانبیا پتانسیل های خوبی برای عمران و آبادانی دارد/ نوسازی 10 درصد واحد مسکونی روستایی استان مرکزی در دو سال اخیر

قرارگاه خاتم الانبیا پتانسیل های خوبی برای عمران و آبادانی دارد/ نوسازی 10 درصد واحد مسکونی روستایی استان مرکزی در دو سال اخیر
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم پتانسیل های خوبی را برای عمران و آبادانی شهر دارد بیان کرد: کمتر پیمانکاری را سراغ داریم که چنین توانمندی های مالی و فنی را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: روزی که قرار بود قرارگاه خاتم به اراک بیاید با استاندار وقت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را با خواهش و تمنا به اراک آوردیم و تا کنون پروژه های خوبی را در سطح اراک اجرا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

 زندیه وکیلی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم پتانسیل های خوبی را برای عمران و آبادانی شهر دارد بیان کرد: کمتر پیمانکاری را سراغ داریم که چنین توانمندی های مالی و فنی را داشته باشند.

,

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی افزود: قرارگاه خاتم شش پروژه شهری را در سطح اراک اجرا کرده است که پنج پروژه به بهره برداری رسیده است یک پروژه باقی مانده هم به زودی به بهره برداری می رسد.

,

نوسازی 10 درصد واحد مسکونی روستایی استان مرکزی در دو سال اخیر

, نوسازی 10 درصد واحد مسکونی روستایی استان مرکزی در دو سال اخیر, نوسازی 10 درصد واحد مسکونی روستایی استان مرکزی در دو سال اخیر,

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در خصوص نوسازی و بسازی منازل روستای استان مرکزی در دو سال اخیر انجام شده است، گفت: بعد از بارش های سال گذشته که منجر به تخریب برخی از منازل قدیمی روستایی شد کار نوسازی و بهسازی منازل روستای در دستور کار قرار گرفت.

,

زندیه وکیلی بیان کرد: در دو سال اخیر با پرداخت تسهیلات بانکی 10500 واحد مسکونی استان مرکزی نوسازی شدند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه 100 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان وجود دارد اضافه کرد: در دو سال اخیر 10 درصد از منزل روستای استان نوسازی و بهسازی شده اند.

,

اراک 900 هکتار فضای سبز دارد

, اراک 900 هکتار فضای سبز دارد, اراک 900 هکتار فضای سبز دارد,

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش آلودگی هوای اراک اشاره کرد و گفت: استفاده از سوخت یورو چهار، گاز سوز کردن تاکسی ها، استفاده نیروگاه از سوخت گاز، گاز رسانی به کوره های آجر پزی، احداث تقاطع های غیر هم سطح، افزوده شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش فضای سبز و ... از جمله اقدامات انجام شده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه فضای سبز شهر اراک به 900 هکتار رسیده است بیان کرد: 600 هکتار از فضای سبز موجود در سال های اخیر ایجاد شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک فضای سبز اراک به هزار هکتار متعهد شده در کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه