اخبار داغ

نشست مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش با فدراسیون قایقرانی

نشست مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش با فدراسیون قایقرانی
نشست تخصصی با موضوع فدراسیون های ورزشی اقتصاد محور با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی و عباس نظریان رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش در برج قایقرانی دریاچه آزادی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نشست تخصصی با موضوع فدراسیون‌های ورزشی اقتصاد محور با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون، عباس نظریان رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش، رضا صابونچی دبیرکل و محمدتقی محمدیان سرپرست خزانه‌داری فدراسیون و کلانتری معاون، مرزوقی رئیس گروه و رمضانی و قدمی کارشناسان مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه استفاده از ظرفیت‌های موجود در فدراسیون در جهت جذب منابع مالی، فراهم کردن شرایط لازم برای تولیدکنندگان داخلی در راستای حمایت از تولید ملی و برگزاری جلسات مشترک سواری اقتصادی فدراسیون قایقرانی با مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصادی وزارت ورزش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
رئیس فدراسیون قایقرانی با مفید ارزیابی کردن این جلسه ابراز امیدواری کرد با تداوم این نشست‌ها بتوانیم راهکاری برای استفاده از تمام ظرفیت های داخلی در زمینه‌های مختلف اقتصادی گسترده دست پیدا کنیم.
علیرضا سهرابیان ادامه داد: البته ما کار را آغاز کردیم و شورای اقتصادی فدراسیون فعالیت خود را شروع کرده تا در کنار بودجه مصوب و حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، برای فدراسیون درآمدزایی داشته باشیم.
وی افزود: امیدوارم در کنار دوستان مرکز نیز بتوانیم به راهکارهایی برسیم تا با درآمدزایی و تقویت تولید داخلی به رشد و توسعه قایقرانی کمک کنیم.
رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش نیز در این جلسه گفت: تصمیم برای گذر از کمیته و ایجاد شورای اقتصادی در فدراسیون قایقرانی بسیار هوشمندانه است و نشان از اهمیت فعالیت اقتصادی در این فدراسیون دارد و باید از این بابت از فدراسیون قایقرانی قدردانی داشته باشیم.
عباس نظریان با بیان اینکه «در این مرکز به دنبال رقم زدن اتفاقات خاص هستیم»، اظهار کرد: تلاش مرکز ما ایجاد یک فضای هم‌اندیشی و هم‌افزایی با حضور فدراسیون‌هاست تا بتوانیم به یک مدل اقتصادی برای هر فدراسیون برسیم.

,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه