اخبار داغ

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه/ روحانی در جلسه رای اعتماد به وزیر صمت حضور نمی یابد

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه/ روحانی در جلسه رای اعتماد به وزیر صمت حضور نمی یابد
فرهنگی جزئیات جلسه امروز این هیئت را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان طرح های سوال از وزرا را به هیئت رئیسه اعلاره کرده اند،  در این جلسه مقرر شد از  هفته آینده، سوالات نمایندگان به طور منظم در دستور کار صحن قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه طرح استیضاح برخی از وزرا نیز به هیئت رئیسه ارائه شده ، گفت: هیات رئیسه مجلس طبق ادوار گذشته در ارتباط با استیضاح وزرا تمام مراحل قانونی را طی و طبق ملاحظات قانونی عمل می‌کند لذا بعد از گذشت مذاکرات و گفت‌وگو با استیضاح کنندگان، طرح استیضاح به صحن مجلس ارسال می‌شود.
,
 
,
بیشتر بخوانید
,
در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ 5 شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت
,
 
,
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه روز چهارشنبه مجلس برای رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی «صمت»، بیان داشت: روحانی در جلسه علنی فردا برای بررسی رای اعتماد به مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت حضور نمی‌یابد و  جهانگیری معاون اول به  جای وی در جلسه حضور می یابد.
,
 
,
فرهنگی به ارائه گزارش رئیس مجلس درباره نشست ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه امروز هیئت رئیسه اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش در بخشی از موضوعات مربوط به عرضه نفت در داخل تصمیماتی اتخاذ شده اما جزئیات آن نهایی نشده و در جلسه آینده سران قوا نهایی خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: البته ظرفیت‌های قانونی برای عرضه نفت در داخل وجود دارد و سابقه قانونی در این زمینه نیز هست همچنان که در بودجه‌های سنواتی این مجوز به دولت داده شده و دولت در حال حاضر هم با تاخیر به دنبال اجرای قانون رفته است. نهایتا ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا با توجه به اختیاراتش می‌تواند تصمیماتی را اتخاذ کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه