اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع):

ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیل آغاز شد

ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیل آغاز شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در ادامه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ثبت نام طرح جهیزیه آسان در بسیج سازندگی سپاه نواحی شهرستان‌های استان اردبیل آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: ثبت نام طرح جهزیه آسان در دفاتر بسیج سازندگی نواحی بسیج  استان اردبیل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

وی افزود: این طرح به منظور ترویج ازدواج آسان، حمایت از نوعروسان نیازمند و حمایت از کالای ایرانی در انجام است و علاقمندان جهت شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی نواحی در شهرستان ها و یا سازمان بسیج سازندگی استان واقع در بزرگراه شهداء برای استفاده از این طرح، ثبت نام کنند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در این طرح 12 قلم از کالای اساسی مورد نیاز جهیزیه به قیمت 8 میلیون و 750 هزار تومان اهدا می‌شود.

,

وی افزود: علاوه بر پک‌ کامل، اقلام اختیاری نیز در طرح جهیزیه آسان در نظر گرفته شده است که متقاضیان می توانند ثبت نام کنند.

,

پیر جاهد تصریح کرد: ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان در سطح جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در سال گذشته هزار پک کامل جهیزیه و ۲۰۰ پک یک یا چند کالایی در اختیار نوعروسان قرار گرفت.‌

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه