اخبار داغ

تفکیک مسوولیت انجمن‌های ورزشی، مربیان و مدیران تیم‌های ملی؛

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در سال ۹۹ برگزار شد

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در سال ۹۹ برگزار شد
دومین جلسه‌ هیئت رئیسه فدراسیون در سال جاری، عصر امروز ۲۱ مرداد ماه، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و حمیدی نایب‌رئیس و سرپرست دبیری، حسین‌پور سرپرست خزانه‌دار، مدبر، نگارنده، سردار قاسمی و کارگری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ابتدای این جلسه اسبقیان از روند امور جاری فدراسیون، احداث سالن اختصاصی جانبازان و معلولین اردبیل، پیگیری مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، توزیع پنج مرحله بسته‌های معیشتی و مرحله بعد در اربعین، اقدامات صورت گرفته در زمینه ورزش قهرمانی، آموزشی  و ارسال تجهیزات برای ملی‌پوشان پارالمپیکی گزارشی به حاضران ارائه داد.
,
مسعود حمیدی، سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: از آن جایی که امور مربوط به تیم‌های ملی مهم‌ترین اولویت فدراسیون است، در این جلسه مصوب شد، مسوولیت روسای انجمن، مربیان و مدیران تیم‌های ملی نمی‌تواند بر عهده یک شخص واحد باشد.
,
حمیدی افزود: در این جلسه با نظر اعضای هیئت رئیسه مقرر شد از کارشناسان و خبره‌های ورزش جانبازان و معلولین برای تصمیم‌گیری مشورت بگیریم و با بهره‌گیری از حضور این افراد یک شورای راهبردی تخصصی تشکیل دهیم.
,
دبیر هیئت رئیسه فدراسیون در پایان گفت: بر اساس مصوبات این جلسه شرح وظایف معاونین و مدیران جمع‌آوری می‌شود و در جلسه آتی نیز چارت سازمانی و جایگاه‌های مسوولین فدراسیون به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه