اخبار داغ

سخنگوی سپاهان درمورد وضعیت باشگاه توضیحاتی داد؛

پزشک: تحت‌تاثیر داوری قرار گرفتیم و از هم پاشیدیم/ قربانی به لیگ آذربایجان می‌رود

پزشک: تحت‌تاثیر داوری قرار گرفتیم و از هم پاشیدیم/ قربانی به لیگ آذربایجان می‌رود
سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص جدایی امیر قلعه‌نویی و وضعیت هدایت زردپوشان در مسابقات آتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی پزشک در خصوص مسائل داوری در بازی‌های سپاهان اظهار داشت: در بازی با نساجی ما 15 شوت به دروازه، 15 کرنر، 5توپ به تیرک و سه بار هم عکس‌العمل دروازه‌بان داشتیم. تیم عملکرد مثبتی دارد. چطور می‌شود در دو بازی به فاصله 10روز در دو بازی پشت سر هم با استقلال با دو پنالتی اشتباه دو بار یک بر صفر عقب بیفتیم؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پزشک ادامه داد: به این ترتیب تیم از هم می‌پاشد و بعد نتیجه را واگذر می‌کنند. این قابل توجیه نیست.به کجا باید شکایت کنیم؟ زحمت یکسال تیم از بین می‌رود. ما هیچ دفاعی نمی‌توانی بکنیم. قبل از بازی داور را تغییر می‌دهند، می‌گوییم توجیهی داشته، از نظر بدنی مشکل داشته و... اما می‌رود یک بازی دیگر را سوت می‌زند. باشگاه تمام این‌ها را مکتوب اعلام کرده است. وقتی صدا به جایی نمی‌رسد چکار کنیم؟

,

سخنگوی سپاهان تصریح کرد: مشکلات فنی را باید بررسی کرد اما بازیکن به زمین می‌آید، پنالتی اشتباه به هردلیلی گرفته می‌شود. اگر ورزشگاه‌ها به VAR مجهز بودند این اتفاقات نمی‌افتاد.

,

وی در مورد اینکه اگر سیستم کمک داور ویدئویی وجود داشت هند معروف کی‌روش استنلی هم پنالتی گرفته می‌شد، گفت: هیچ اشکالی ندارد. نمی‌گوییم داوری‌ها به نفع ما باشد. بهتر است یک برنامه بسازند و اشتباهات تاثیرگذار داوری را بررسی کنند. انحراف معیار را در بیاورند. از دیشب تحت فشار و استرس هستیم که مشکلات فنی را چکار کنیم. به فاصله 10روز در یک ورزشگاه دو تیم مشابه با هم بازی کردند دو پنالتی به نفع یک تیم گرفته شد.

,

پزشک ادامه داد: در بازی شهرخودرو هم کارشناسان داوری گفتند پنالتی روی مهدی قائدی پنالتی نبود. خواهشمان این است که صدایمان به جایی برسد. در بازی که تحت تاثیر داوری قرار گرفتیم از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم. این که توپ به گل تبدیل نمی‌شود یا به تیرک می‌خورد باید بررسی شود ولی با این شرایط تیم از هم می‌پاشد و بازیکنان داخل زمین راه می‌روند.

,

سخنگوی سپاهان در مورد جدایی امیرقلعه‌نویی عنوان کرد: در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم. در نیم فصل دوم با توجه به اتفاقاتی که افتاد نتایجی که باید به دست نیامد. با اینحال پیش رفتیم. نقطه قوت سپاهان ثبات چه در کادرمدیریتی و چه در کادر فنی است. ما از آن تیم‌هایی نیستیم که این هفته مربیمان برود و هفته بعد مقابل ما قرار بگیرد. یکسری ورودی‌هایی داریم و بعد باید خروجی‌هایی داشته باشیم.

,

پزشک تصریح کرد: از امیرقلعه‌نویی تشکر می‌کنم. او در این دوسال خیلی برای تیم زحمت کشید. حتی سلامتیش به خطر افتاد. ما می‌دیدیم که توانش را می‌گذاشت. برای او آروزی سلامتی دارم و امیدوارم سال‌های سال از تجربیاتش در فوتبال استفاده شود. اما ما مزد زحماتمان را در زمین نمی‌گیریم. البته نتایج فنی هم تا حدی قابل قبول نبود.

,

وی در خصوص جدایی مربی و مدیررسانه‌ای سپاهان گفت: چون امیرقلعه‌نویی با یک تیم کار می‌کند آن‌ها هم ترجیح دادند همراه او استعفا بدهند و جدا شوند.

,

سخنگوی سپاهان در مورد وضعیت هدایت این تیم عنوان کرد: با تکسیرا صحبت کردیم. اختیارات کامل را به او دادیم. دو بازی آینده برای ما سرنوشت ساز است. روزهای خاص و سرنوشت سازی را پشت سر می‌گذاریم و با مربی و بازیکنان هم صحبت کردیم. انتظارات از سپاهان بالا است. بالاترین استانداردهای باشگاهی را دارد. من انتظار ندارم با سپاهان همدردی کنید. شما فرافکنی می‌کنید و آدرس غلط می‌دهید.

,

پزشک ادامه داد: انتظارات از سپاهان بالا است و هوادار نتیجه می‌خواهد. وقتی ورودی‌هایی به تیم می‌دهیم او هم خروجی می‌خواهد و صحبتش را می‌کند. من این کار را تایید نمی‌کنم و ما آن زمان به حمایت نیاز داشتیم. اما اشتباه داوری، حرف‌های فضای مجازی، اینکه مربی ما را به تیم‌ملی می‌دهند و... به این مسائل دامن می‌زند.

,

وی در مورد جدایی علی قربانی گفت: او از لیگ آذربایجان پیشنهاد داشت و رضایتنامه‌اش را دادیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه