اخبار داغ

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد:

کانال محتوای آموزشی استثنایی در شبکه «شاد» راه اندازی شد

کانال محتوای آموزشی استثنایی در شبکه «شاد» راه اندازی شد
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از راه‌اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی با 824 زیر کانال درسی در شبکه «شاد» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی راه‌اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی با 824 زیر کانال درسی در شبکه «شاد» خبر داد و اظهار کرد: از ویژگی‌های این کانال و زیرمجموعه‌های آن پوشش کامل دروس 5 دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه اول پیش حرفه‌ای و متوسطه دوم حرفه‌ای است.

وی افزود: به زودی محتواهای آموزشی استاندارد که با مشارکت استان‌ها تهیه شده است ویژه دانش‌آموزان کم توان ذهنی، آسیب شنوایی، آسیب بینایی، مشکلات جسمی ـ حرکتی و طیف اتیسم و محتواهای ویژه مراکز مشکلات یادگیری، محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت در این کانال‌ها جهت استفاده قرار داده خواهد شد.

حسینی، تعداد زیر کانال‌های محتوای آموزشی ویزه دانش آموزان استثنایی را 824 کانال ذکر کرد و ادامه داد: 116 کانال درسی برای پیش دبستانی، 276 کانال برای دانش‌آموزان ابتدایی، 127 کانال برای اول متوسطه، 99 کانل برای متوسطه اول پیش حرفه‌ای، 180 کانال برای متوسطه دوم حرفه‌ای و 26 کانال برای مشکلات ویژه یادگیری و محتواهای پرورشی، توانبخشی، مشاوره و بهداشت ایجاد شده است.

برای استفاده از این کانال‌ها در صفحه اصلی شاد باید به بخش «محتوا و مواد آموزشی» و سپس بخش «مدارس استثنایی» مراجعه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

منبع:فارس
انتهای پیام/ا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه