اخبار داغ

مدال قهرمانی جهان تقدیم به مدافعان سلامت/ صبری: این تنها کاری بود که از دستم برمی‌آمد

مدال قهرمانی جهان تقدیم به مدافعان سلامت/ صبری: این تنها کاری بود که از دستم برمی‌آمد
قهرمان ووشو جهان گفت: با ارزش ترین مدال هایم را تقدیم مدافعان سلامت می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف صبری قهرمان ۲ دوره مسابقات  ووشو قهرمانی جهان مدال خود را به مدافعان سلامت تقدیم کرد.  او در این باره اظهار داشت: تنها کاری که در این شرایط سخت از دستم برمی آمد، این بود که با ارزش ترین مدال هایم را تقدیم مدافعان سلامت کنم که در این شرایط سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا، از زحمات جانانه شان تقدیر و تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اتفاقات و تغییراتی که در ووشو استان اردبیل رخ داد، تاکید کرد:  نتیجه انتخابات هیات ووشو در سال ۹۸ اشتباه بود. بعد از اینکه آقای انعامی با اعتماد اعضای مجمع برای ریاست این هیات انتخاب شدند، یکی دو ماه بعد اعضای مجمع متوجه شدند که یک دوگانگی در میان جامعه ووشو از طرف هیات جدید در حال رخ دادن است و نسبت به این وضعیت، خودم و اعضای مجمع و قهرمانان ووشو چندین بار با آقای انعامی صحبت کردیم اما فایده ای نداشت و در مقاطعی نیز به مربیان و اساتید، توهین هایی صورت گرفته بود. در نهایت با توجه به اینکه ووشو استان در سال ۱۳۹۸ با افت محسوسی روبه رو شده بود و این روند به ضرر ووشو استان بود، با تصمیم مجمع و درخواست برگزاری مجمع فوق العاده، آقای انعامی برکنار شدند.
,
 
,
صبری با اشاره به وضعیت سخت خود در این روزهای کرونایی گفت: در حال حاضر بیکار هستم و درآمد خاصی ندارم و فقط از طریق قرارداد با باشگاه های کشور امرار معاش می کنم. من با چندین مدال طلا قهرمانی ووشو جهان، در چنین شرایط سختی قرار دارم. از طرفی با وجود کرونا کلیه رقابتهای ورزشی تعطیل شده و ما در شرایط سختی قرار داریم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه