اخبار داغ

علی‌قارداشی: شرایط به‌همین منوال باشد، لیگ را برگزار نمی‌کنیم/ عالمیان مشکل خاصی ندارد

علی‌قارداشی: شرایط به‌همین منوال باشد، لیگ را برگزار نمی‌کنیم/ عالمیان مشکل خاصی ندارد
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا به همین شکل باشد لیگ سال ۹۹ را برگزار نمی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد علی قارداشی در پاسخ به این پرسش که با توجه به برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز سال۹۹، فدراسیون تصمیم دارد در شرایط شیوع ویروس کرونا مسابقات را برگزار کند یا خیر، بیان کرد: در این شرایط که لیگ را برگزار نمی کنیم و فقط داریم مقدمات کار را فراهم می کنیم. باید ببینیم در روز های آینده چه اتفاقی رخ می دهد اما ما در این شرایط مراسم اختتامیه لیگ فصل قبل را برگزار نکردیم دیگر چه برسد به اینکه بخواهیم لیگ را برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: فقط داریم مقدمات کار را فراهم می کنیم تا در صورتی که شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا خوب شد، مسابقات را برگزار کنیم اما اگر شرایط به همین شکل باشد، برگزار نمی شود چون باید جانب احتیاط  و عقل را رعایت کنیم. همچنین می خواهیم ببینیم وقتی لیگ برگزار شد چند تیم شرکت می کنند.

,

قارداشی در مورد مثبت شدن تست کرونای نیما عالمیان گفت: قبل از رفتن به فرانسه باید تست PRC می داد که مثبت شده بود و اصلا هم هیچ علائمی نداشته و خدا را شکر الان هم مشکلی ندارد. نوشاد هم مشکلی نداشت.

,

رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه با توجه به افزایش قیمت دلار چگونه قرار است هزینه های اعزام ها را تامین کند، گفت: متناسب با  شرایط روز باید درآمد و جذب منابع ما هم بیشتر شود و صرفه جویی بیشتری نیز داشته باشیم.
 
 او در پاسخ به این پرسش که در شرایط تعطیلی مسابقات و برنامه ها به علت شیوع ویروس کرونا  تعدیل نیرو در فدراسیون انجام گرفته است یا خیر، تاکید کرد: سال ۹۴ نیروها را کم کرده بودم اما الان اصلا تعدیل نیرو نداشتیم، فقط به نیرو هایم گفته ام صرفه جویی کنند. فکر کنند فدراسیون هم مثل خانه خودشان است و مدیریت و دلسوزی کنند. خودشان هم می دانند وضعیت مالی خراب شود خبری از حقوق نیست.

,
,
,

 

,

انتهای پیام
منبع: ایسنا

,
, منبع: ایسنا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه