اخبار داغ

بوکسورها آماده باشند؛

لیگ برتر بوکس| در انتظار مجوز ستاد برای استارت/ ۸ تیم در رینگ

لیگ برتر بوکس| در انتظار مجوز ستاد برای استارت/ ۸ تیم در رینگ
فدراسیون بوکس برای سال جاری برای بهبود معیشت بوکسورها و بالا رفتن سطح آمادگی آنها تصمیم گرفت که لیگ بوکس را بعد از یک دهه دوباره راه اندازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیات رییسه فدراسیون بوکس برای آغاز لیگ تشکیل شد و درباره نحوه برگزاری و حضور تیمها نیز در این جلسه تصمیم گیری شد. به ویژه که در سالهای گذشته در لیگ بوکس اتفاقات تلخی افتاده بود و برخی از تیمها در نیمه راه انصراف می‌دادند و یا اغلب تیمها حق‌الزحمه بوکسورها را نمی‌دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از همین رو فدراسیون ضمن مذاکره با باشگاه‌های خواهان حضور در لیگ، برنامه‌ها و تمهیداتی را در نظر گرفت تا از بروز این مشکلات جلوگیری کند. همه چیز آماده بود تا شاهد دوباره لیگ بوکس باشیم که کرونا باعث تعطیلی ورزش‌های پربرخورد شد. حتی اردوهای تیم ملی هم تعطیل است و با این وضعیت، شرایط برگزاری لیگ نیز در پرده ابهام قرار گرفته است.
 
,
,
 
,
ثوری: برای شروع لیگ بوکس آماده‌ایم
 
, ثوری: برای شروع لیگ بوکس آماده‌ایم,
,
رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: برنامه‌های ما برای شروع لیگ برتر آماده است و تنها منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
,
حسین ثوری در مورد آخرین وضعیت برنامه‌های فدراسیون بوکس برای شروع رقابت‌های لیگ برتر، توضیح داد: در حقیقت ما آماده استارت زدن مسابقات هستیم، برنامه مسابقات قهرمانی کشور و لیگ به صورت کامل آماده شده و تیم‌ها مشخص هستند، به محض اینکه شرایط از نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا مناسب باشد ظرف یک ماه برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنیم.
,
او افزود: همچنین به بوکسورهایی که پتانسیل حضور در لیگ را دارند گفته‌ایم به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری کنند تا در زمان شروع لیگ با مشکل روبرو نشوند. تنها دلیل تاخیر ما فقط پروتکل‌هایی است که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر دارند.
,
رئیس فدراسیون بوکس ایران، در پاسخ به این سوال که تعداد نهایی تیم‌ها چندتا است؟ اظهار کرد: خوشبختانه تعداد تیم‌ها مناسب بوده و حضور ۸ تیم در لیگ پیش رو قطعی است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه