اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی:

اعتبارات کفاف کارهای نیروی انتظامی را نمی‌دهد/ توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه توسط نیروی انتظامی

اعتبارات کفاف کارهای نیروی انتظامی را نمی‌دهد/ توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه توسط نیروی انتظامی
سردار اشتری گفت: از نظر بودجه و اعتبارات در فشار هستیم و اعتباراتی که به نیروی انتظامی داده می‌شود، کفاف کارها را نمی‌کند اما با روحیه جهادی همکاران کارها را پیش می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به منظور تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروی انتظامی توانسته با تدابیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری، حافظ ارزش‌های کشور و امنیت مردم باشد و در این راه شهدایی اهدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان این‌که جزو سازمان‌هایی هستیم که بعد از دفاع مقدس باب شهادت در آن باز بوده است، افزود: در هر جایی که مردم سکونت دارند، نیروی انتظامی حضور دارد.

,

 

,

خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است

, خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است , خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است ,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که به برکت خون شهدا و آگاهی مردم، در کشور امنیت باثباتی داریم، گفت: در خراسان جنوبی از نظر کاهش جرایم و وقوع حوادث ناامن‌کننده، رتبه خوبی داریم و یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و این به واسطه مردم ولایی، نجیب، زحمت‌کش، علما، نیروهای نظامی و انتظامی است.

,

سردار اشتری با اشاره به این‌که نیروهای مسلح زینت کشور و پیشگامان خدمت به مردم هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای امنیت پیشرفت‌های خوبی داشته است.

,

وی افزود: در آمارها و نظرسنجی‌ها ادعا داشتند نیروی انتظامی مجموعه روبه‌رشدی بوده و هر روز خدمت به مردم در این نیرو بیشتر شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که افتخار ما خدمت به مردم است، گفت: خراسان جنوبی با همت همکاران و تلاش پنج ساله و فعالیت‌های خوب سردار شجاع، کارهای زیربنایی خوبی انجام دادند و از نظر تجهیزات و امکانات برای اجرای ماموریت‌ها و خدمات‌رسانی به مردم کارهای خوبی داشتند و ارزیابی خوبی در کشور شدند.

,

سردار اشتری افزود: پنج سال از شروع خدمت سردار شجاع در خراسان جنوبی گذشته بود و احکام ما سه ساله است و دو تا یکسال تمدید کرده بودیم و خودشان نیز متقاضی جابه‌جایی بودند که امروز مراسم تکریم و معارفه داریم و سردار شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خواهند شد.

,

وی اظهار کرد: برای جایگزینی مراحلی دارد و کسی نیاز بود که توانمند باشد و کارها را جلو ببرد که به سرهنگ فرشید رسیدیم و امروز به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی معرفی می‌کنیم. سرهنگ فرشید تازه نفس به استان آمدند. ایشان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کرمان بودند.

,

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که توقع داریم جابه‌جایی باعث پیشرفت بیشتر شود، گفت: مهم است فرمانده جدید با نماینده ولی فقیه هماهنگ باشد چراکه برکتی برای کارهایشان خواهد شد و راهنمایی نماینده ولی فقیه برای نیروی انتظامی راهگشا خواهد بود.

,

سردار اشتری تصریح کرد: از نظر بودجه و اعتبارات در فشار هستیم و اعتباراتی که به نیروی انتظامی داده می‌شود، کفاف کارها را نمی‌کند اما با روحیه جهادی همکاران کارها پیش می‌رود.

,

وی اظهار کرد: کارکنان ما مانند مردم خراسان جنوبی، پرکار و کم‌توقع هستند.

,

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص مشارکت این نیرو در رزمایش کمک مؤمنانه نیز اظهارداشت: در دو مرحله کمک مؤمنانه بیش از 70 هزار بسته معیشتی به واسطه کمک همکاران نیروی انتظامی تهیه و توزیع کردیم.

,

سردار اشتری افزود: سبدهایی که میانگین 350 هزار تومان بود و به دست نیازمندان رسید.

,

 

,

جایگاه حساس نیروی انتظامی در امنیت کشور

, جایگاه حساس نیروی انتظامی در امنیت کشور, جایگاه حساس نیروی انتظامی در امنیت کشور,

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نیروی انتظامی با مسئولیت‌های مختلفی که عهده‌دار است و ارتباط روزمره‌ای که جامعه دارد، جایگاه حساسی است.

,

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی مقتدر و امین، امروز از ارزش‌های ویژه‌ای برخوردار است و هروقت سخن از حفظ ارزش‌های اسلامی و ناموس به میان می‌آید، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با افتخار می‌درخشد و ما احساس وظیفه می‌کنیم همواره در خدمت این نیرو باشیم و دعاگو برای توفیقات بیشتر از جهت مدیریت جامعه داشته باشند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی از پنج سال پیش فرماندهی همراه با محبوبیت، فرهنگ و مدیریت صحیح، برای سردار شجاع و همکارانشان محبوبیتی در استان ایجاد کرده است.

,

آیت‌الله عبادی افزود: جابه‌جایی در مدیریت باید باشد چراکه آثاری دارد.

,

وی اظهار کرد: در خدمت فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی خواهیم بود.

,

 

,

خراسان جنوبی مردمی انقلابی و سخت‌کوش دارد

, خراسان جنوبی مردمی انقلابی و سخت‌کوش دارد, خراسان جنوبی مردمی انقلابی و سخت‌کوش دارد,

سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: آیت‌الله عبادی حمایت‌های ویژه‌ای از نیروی انتظامی داشتند و راهنمایی از نماینده ولی فقیه می‌گرفتیم.

,

وی افزود: در خراسان جنوبی مردمی متدین، انقلابی و سخت‌کوش داریم و در انتخابات جزو بالاترین آمار مشارکت کشوری هستند.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: پشتوانه مردمی برای نیروی انتظامی پشتوانه خوبی است و خراسان جنوبی امن‌ترین استان کشور است.

,

نیروی انتظامی حضوری همیشگی و کارساز در جامعه دارد

, نیروی انتظامی حضوری همیشگی و کارساز در جامعه دارد, نیروی انتظامی حضوری همیشگی و کارساز در جامعه دارد,

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدولی عارفی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مراتب تشکر و قدردانی دفتر نماینده ولی فقیه از سردار شجاع را ابراز می‌کنیم.

,

وی افزود: نیروی انتظامی حضوری همیشگی و کارساز در جامعه دارد که همراه با امنیت و شادمانی مردم است.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سردار شجاع در مسائل مختلف، در امر به معروف و نهی از منکر و اجرای منویات مقام معظم رهبری، شخصیتی سخت‌کوش و باهوش هستند و هیچ‌کسی از لحاظ اداری نمی‌توانست وی را دور بزند.

,

حجت‌الاسلام عارفی افزود: سردار شجاع در جهت دستورات فرمانده نیروی انتظامی و منویات مقام معظم رهبری موفق بود.

,

وی گفت: از فعالیت‌های هوشمندانه مسئول اطلاعات نیروی انتظامی نیز تشکر می‌کنیم.

,

در پایان این دیدار، کتاب زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به سردار شجاع تقدیم شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه