اخبار داغ

حاجی‌دلیگلانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت:

مدرس خیابانی پاسخگوی 2 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز 4200 تومانی داده شده باشد

مدرس خیابانی پاسخگوی 2 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز 4200 تومانی داده شده باشد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان صدارت مدرس خیابانی در وزارت صمت 2 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز 4200 تومانی به یک نفر داده شده که باید پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 22 مرداد) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با برنامه‌های پیشنهادی مدرس خیابانی در وزارت صمت اظهار داشت: مدرس خیابانی از نسل قدیم بازرگانی، چرتکه، مأموران تعزیرات در مغازه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاست که این افراد درکی از مفهوم رقابت ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مشکل ما قانون‌شکنی و عدم اجرای قانون است.

,

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: 7 سال است که طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا وزارت صمت وظیفه داشته برای اجناس شناسه رهگیری صادر کند که قاچاق برچیده شده و احتکار غیرممکن شود و مانع از 25 میلیارد دلار خروج ارز برای قاچاق شود و در همین راستا مالیات بر ارزش افزوده اخذ شود، اما متأسفانه شناسه رهگیری و کد یکتا را اجرایی نکردند و قانون شکنی کردند.

,

حاجی دلیگانی گفت: مدرس خیابانی به جای آنکه مسؤولیت قاچاق کالا را برعهده بگیرد در برنامه‌ پیشنهاد‌یش به مجلس برای وزارت صمت عدد قاچاق را برخلاف تحقیق و تفحص مجلس نصف کرده است ولی آیا با اعداد و ارقام قاچاق کم می‌شود؟

,

وی اظهار داشت: در جنگ اقتصادی باید با چنین مدیری برخورد شود و او را مجازات کرده و دادگاهی می‌کردند نه این که به وی پیشنهاد وزارت دهند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بهترین دلیل برای رأی ندادن به خیابانی عملکرد اوست؛ چراکه هندوانه درب باز است نه درب بسته.

,

وی تصریح کرد: مدرس خیابانی 15 ماه در جایگاه و با اختیارات وزیر بوده است و کارهای نکرده زیادی دارد.

,

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: مدیری که از ترس خشم مردم جرات نمی‌کند پایش را در بازارهای کشور بگذارد هم اکنون برای رأی گرفتن به این کمیسیون و آن راهروی مجلس می‌رود.

,

با بیان این که ما نماینده چه کسین هستیم،‌گفت: اگر قرار بود مردم به مدرس خیابانی رأی بدهند آیا به او رأی می‌دادند؟ آیا خریداران خودرو و آنانی که در امین حضور برای خرید جهیزیه اجناس گرانقیمت را می‌بینند به مدرس خیابانی رأی می‌دادند.

,

حاجی دلیگانی افزود: مشکل ما با مدرس خیابانی عدم توجه او به سیاست‌های مقاومتی و عدم رصد هوشمندانه صادرات و واردات و نبود روحیه و کار جهادی است.

,

وی گفت: ‌ما تحریم خیابانی هستیم و ما را خیابانی‌ها تحریم کرده‌اند نه دشمن، همانها که جنگ اقتصادی را با جُنگ اقتصادی اشتباه گرفته‌اند.

,

وی در پایان گفت: در زمان صدارت مدرسه خیابانی در وزارت صمت 2 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز 4200 تومانی به یک نفر داده شده که باید پاسخگو باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه