اخبار داغ

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان:

حسینیه اعظم زنجان جلوه‌ ویژه از کمک مومنانه را در "یوم العباس" به نمایش می‌گذارد

حسینیه اعظم زنجان جلوه‌ ویژه از کمک مومنانه را در "یوم العباس" به نمایش می‌گذارد
رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با تشریح برنامه‌های ماه محرم، گفت: حسینیه اعظم زنجان جلوه‌ ویژه از کمک مومنانه را در یوم العباس به نمایش می‌گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: برنامه‌های ماه محرم حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل‎های بهداشتی و اعلامی از ستاد کرونا امسال برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

 

,

وی با بیان اینکه برنامه های حسینیه اعظم زنجان در فضای باز در ماه محرم پیش‌بینی شده است، افزود: همچون سال‌های گذشته برنامه شب‌های محرم با حضور مادحین و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.

,

 

,

این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد کرونای کشور و استان زنجان خط قرمز بوده و برنامه‌ها نیز با رعایت کامل این دستورالعمل‌ها اجرایی می‌شود.

,

 

,

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به شرایط روز همه هیئت‌های مذهبی استان تابع پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده بود و با توجه به دستورات ولی امر مسلمین در زمینه همکاری با ستاد کرونا، این دستورالعمل‌ها را رعایت خواهند کرد.

,

 

,

فیروز فر از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی نیز به صورت مجازی خبرداد و گفت: وضعیت انتشار ویروس کرونا در استان اجازه برگزاری حضوری را نمی‌دهد.

,

 

,

وی با بیان دسته عزاداری یوم‌العباس برگزار نمی‌شود، افزود: اما حسینیه اعظم با توجه به شرایط روز جلوه ویژه‌ای از کمک مومنانه، عشق به ابا عبدالله الحسین (ع)، قمر منیر بنی‌هاشم و خاندان عصمت و طهارت (ع) مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی زنجان را در این روز به نمایش می‌گذارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه