اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم عنوان کرد

اثرات مثبت انتقاد خبرنگاران از مسئولان

اثرات مثبت انتقاد خبرنگاران از مسئولان
میربهبودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم گفت: انتقاد خبرنگار عامل رشد و پیشرفت مدیران در هر جایگاهی و هر مسئولیتی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جواد ‌میربهبودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان خاتم، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مسئولان و مردم دانست و اعلام کرد: خبرنگاران در جهت حل مشکلات جامعه با قلم شیوای خود سعی دارند تا این مسائل را مرتفع سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

, ,

وی به نقش اثرگذار خبرنگاران با ارائه مطالب در حوزه‌های مختلف در جهت رشد و آگاهی مردم در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در حرفه خود با تعهد، مسئولیت، صداقت وامانت داری که دارند جزء مشاغل سخت و دشوار است.

,

میربهبودی با تأکید بر اینکه خبرنگاران با انتقاد صحیح و درست از عملکرد برخی مسئولان می‌توانند عملکرد صحیح را متذکر شوند افزود: انتقاد عامل رشد و پیشرفت مدیران در هر جایگاهی و هر مسئولیتی می‌شود پس باید قدر این انتقاد را دانسته و در جهت مشکل مطروحه اقدام کند.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم خاطرنشان کرد: زمانی که انتقادی از یک مسئول از سوی خبرنگار صورت می‌گیرد، مانع رخوت و عقب‌ماندگی آن مدیر و اداره شده و همچنین سبب رشد و ارتقا آن‌ها در عرصه‌های مختلف می‌شود.

,

, ,

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خاتم، گفت: در هفته دولت، 60 پروژه کلنگ زنی و افتتاح را در شهرستان خاتم خواهیم داشت که در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه