اخبار داغ

گودرزی در جلسه رای اعتماد به وزیر صمت:

بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار در دوران مدرس خیابانی بوده است

بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار در دوران مدرس خیابانی بوده است
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار در دوران شما بوده آقای خیابانی. پراید 132 درصد، برنج 200 درصد، کنجاله، میلگرد، آهن، همگی افزایش قیمت داشتند. بدبختی‌های ما از تحریم است یا سوءمدیریت؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در مخالفت با وزارت وزیر پیشنهادی صمت در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 22 مرداد 99) گفت: آقای مدرس خیابانی! ما دلمان برای شما می‌سوزد و به شما می‌گوییم که خودت را خراب نکن. شما نمی‌توانی این وزارتخانه را جمع کنی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: آقای خیابانی! شما 15 ماه در حساس‌ترین شرایط کشور بالاترین اختیارات را داشته‌اید، شما در حوزه بازرگانی که رئیس جمهور تمام کشور را متوقف این مسأله غیرضروری کرد، 15 ماه خدمت کردی.

,

وی افزود: آقای روحانی! شما در مجلس دهم برای تشکیل وزارت بازرگانی لایحه دادی، ما مجلسی‌ها مخالفت کردیم،‌ چرا اصرار کردی و ادامه دادی و با بعضی از همفکرانتان در مجلس در قالب طرح این موضوع را مطرح کردی. معاون امور مجلس وقت وزارتخانه را قربانی کردی. دوباره در قالب طرح این موضوع مطرح شد و باز هم مجلس با آن مخالفت کرد. شما وزیر را هم قربانی کردی. ای کاش این همه تلاش و دغدغه و اهتمام را خرج مقابله با گرانی می‌کردی، نه این همه اصرار پشت درهای بسته به خاطر غیرضروری.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: اتفاقا مشکل ما همین حوزه بازرگانی است. مگر نه این است که رسماً اعلام کردند افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بیش از کالاهای غیرضرور است. ارز 4200 تومانی به آن تخصیص یافت. آقای خیابانی! بگو ارزهای 4200 تومانی کجا خرج شد؟

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: آقای خیابانی! شما نمی‌توانی با مافیاها برخورد کنی، مافیاها پدر مملکت را درآوردند.

,

وی افزود: آقای قالیباف! این رویه اخذ رأی اعتماد را در مجلس یازدهم عوض کن. یعنی چه هر کس بخواهد رأی اعتماد بگیرد اعوان و انصار و لشکری پشت سرش راه می‌افتد، کارچاق‌کن‌ها در همین راهروهای مجلس متولد می‌شوند. تو چه کاره مملکتی که به من و دیگری زنگ می‌زنی و می‌گویی که بیا ببرمت پیش وزیر.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار در دوران شما بوده آقای خیابانی. پراید 132 درصد، برنج 200 درصد، کنجاله، میلگرد، آهن، همگی افزایش قیمت داشتند. بدبختی‌های ما از تحریم است یا سوءمدیریت؟!

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: آقای خیابانی امروز باید در جایگاه پاسخگو قرار بگیرد نه در جایگاه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت. این چه وضعیتی است؟ این طوری مردم به ما می‌خندند. آقای روحانی! قحط‌الرجال بود، مجلس را به مسخره گرفته‌ای؟ 15 ماه آقای خیابانی مسؤولیت داشته.

,

وی خطاب به بعضی از نمایندگان افزود: از شما بعید است. این در شان مجلس یازدهم نیست که می‌گویید خب دیگر چه کار کنیم، برو دنبال کارت. کسی که می‌گوید دیگر چه کار بکنیم، هر کسی که می‌خواهد باشد، چرا به مجلس آمده است؟

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه