اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا:

انعکاس تصویر کمک مومنانه بسیج دانشجویی بوعلی سینا در نشریه خط حزب الله وظیفه ما را سنگین‌تر کرد

انعکاس تصویر کمک مومنانه بسیج دانشجویی بوعلی سینا در نشریه خط حزب الله وظیفه ما را سنگین‌تر کرد
محسن کاظمی گفت: انتشار تصویر کمک مومنانه بسیج دانشجویی در صفحه رسانه رسمی دفتر نشر آثار رهبری وظیفه ما را در ادامه مسیر دو چندان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به انتشار تصویر رزمایش کمک مومنانه بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در صفحه اصلی رسانه خط حزب الله دفتر نشر آثار رهبری اظهار کرد: برنامه کمک مومنانه با هدایت‌های حکیمانه رهبری توانست امید فراوانی در دل محرومین و آسیب دیدگان از بیماری کرونا ایجاد کند که  انعکاس این تصویر نشان دهنده اثر بخشی این اقدامات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: کمک به محرومین از شروط انقلابی‌گری است که یک خط مشی و اصول راهبردی برای بسیج دانشجویی است.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: پس از بیانات رهبری در عید قربان با تکیه بر این سخنان، برنامه های محوری و جریان ساز در دو محور کمک مومنانه به محرومین و اقدامات جهادی را سامان داده ایم.

,

, ,

کاظمی با بیان اینکه در همین راستا اقدام به راه اندازی یک پویش گسترده مختص دانشجویان بوعلی سینا خواهیم کرد، ادامه داد: در این پویش به دنبال کمک های دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در جهت اقدام اجتماعی و حضور موثر این دانشجویان به سمت مطالبات رهبری برای کاهش مشکلات مردم خواهیم بود.

,

وی تلاش در جهت تقویت گروه های جهادی این تشکل را از محور های دیگر برنامه ریزی جدید عنوان کرد و گفت: در این برنامه ریزی ها پیگیری ساخت خانه محرومان، ایجاد بستر رسیدگی به مطالبات به حق مناطق محروم توسط دستگاه های مسئول و شکل دهی منسجم به نیازهای زیرساختی را دنبال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه