اخبار داغ

توزیع 30 بسته کمک معیشتی به آسیب‌دیدگان کرونا در فارسان

توزیع 30 بسته کمک معیشتی به آسیب‌دیدگان کرونا در فارسان
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه گفت: بسیجیان پایگاه ثامن‌الائمه شهرک فرهنگیان فارسان با کمک مردم شهرک و خیرین 30 بسته کمک معیشتی به ارزش 80 میلیون ریال را بین آسیب دیدگان کرونا توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، درحالی‌که سراسر کشور پر شده از فضای مهربانی و همدلی و کمک‌های مؤمنانه در سراسر کشور رونق گرفته است، بسیجیان پایگاه ثامن‌الائمه شهرک فرهنگیان نیز با کمک اهالی شهرک و جمعی از خیرین توانستند 30 بسته کمک معیشتی را جمع‌آوری و در روز عید غدیر بین خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع کنند.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ پیرامون این برنامه گفت: با کمک اهالی مؤمن و انقلابی شهرک فرهنگیان فارسان توانستیم سی عدد بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن و... را فراهم کنیم که ارزش هر بسته غذایی بیش از 250 هزار تومان می‌باشد.
 


وی اظهار داشت: تصمیم گرفتیم تا این کمک‌های مؤمنانه را در روز عید غدیر در غالب رزمایش مساوات همدلی و کمک مؤمنانه بین خانواده‌های نیازمندی که شیوع ویروس کرونا به آن‌ها آسیب‌زده توزیع کنیم.


 
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه در ادامه گفت: عید غدیر عید ولایت است و ما نیز در عید غدیر به‌فرمان امام و ولی خود لبیک گفتیم و امیدواریم که همه مسئولان در همه سطوح نیز فرمان‌بردار ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای باشند چرا که تجربه و تاریخ بارها و بارها اثبات کرده است که اگر امتی به‌فرمان ولی امر خود عمل نکنند و رهرو او نباشند بدون شک دشمنان بر آن‌ها مسلط خواهند شد.

انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, جهانبین نیوز,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه