اخبار داغ

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

لبیک پلیس به بیانات رهبری/ توزیع 1950 بسته کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان

لبیک پلیس به بیانات رهبری/ توزیع 1950 بسته کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان
سردار احمد طاهری گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هزار و نهصد و پنجاه بسته کمک مومنانه در مراحل اول و دوم این رزمایش توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی شیوع کرونا که شرایط اقتصادی و معیشتی  بسیاری از مردم را دچار مشکل کرد، نیروی انتظامی به تبعیت از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا، همسو با دیگر سازمان ها، طرح های مختلفی را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و به ویژه کسانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند، در دستور کار قرار داد.

وی با بیان این که در این شرایط پلیس خود را موظف می داند در این پویش همدلانه و خدا پسندانه سهمی داشته باشد، ادامه داد: در همین راستا با همکاری مشترک سازمان عقیدتی سیاسی پلیس، مجموعه فرماندهان، معاونان و کارکنان انتظامی استان بسته های کمک معیشتی تهیه و بین اقشار مختلف توزیع شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در این طرح خداپسندانه بر 3 میلیارد ریال هزینه و در مرحله اول هزار و سیصد بسته و در مرحله دوم بالغ بر 650 بسته کمک معیشتی تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه