اخبار داغ

مراسم تقدیر از برترین‌های کشتی آسیا برگزار شد/ بنا و محمدی جوایز دلاری خود را دریافت کردند

مراسم تقدیر از برترین‌های کشتی آسیا برگزار شد/ بنا و محمدی جوایز دلاری خود را دریافت کردند
مراسم تقدیر از برترین های کشتی آسیا در سال ٢٠١٩، صبح امروز چهارشنبه و به صورت اینترنتی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تقدیر از برترین های کشتی قاره آسیا صبح امروز با حضور دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و به صورت پخش زنده اینترنتی از طریق صفحه اینستاگرام این شورا برگزار و طی آن از برترین های قاره کهن تقدیر بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های کشتی فرنگی و آزاد کشورمان نیز که با توجه به عملکرد تیم های ملی کشورمان در رقابت های آسیایی و جهانی و کسب سهمیه های المپیک بعنوان بهترین مربیان آسیا، انتخاب شده بودند به همراه ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی پور در محل سالن کنفرانس خانه کشتی حضور یافتند و به صورت اینترنتی در این مراسم شرکت کردند.
,
در این مراسم علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی جوایز دلاری غلامرضا محمدی و محمد بنا را به آن ها اهداء کردند.
,
بر اساس توافقات صورت گرفته و با توجه به شرایط خاص به وجود آمده، مبلغ 6 هزار دلار جایزه مربیان برتر از سوی فدراسیون کشتی به سرمربیان تیم های ملی اهداء شد، تا در آینده و به نحو مقتضی در مورد تسویه این مبلغ با شورای کشتی آسیا اقدام شود.
,
در کشتی فرنگی از شینیبو اوتا از ژاپن و در کشتی آزاد نیز از نورکجا کایپانوف از قزاقستان بعنوان برترین کشتی گیر تقدیر شد و تقدیر از بهترین کشتی گیر زن، بهترین مربی تیم زنان و بهترین فدراسیون از دیگر بخش های این مراسم بود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه