اخبار داغ

شهردار لطف آباد مطرح کرد؛

تعطیلی 5 ماهه گمرک لطف‌آباد درگز بر اثر کرونا

تعطیلی 5 ماهه گمرک لطف‌آباد درگز بر اثر کرونا
پروانه گفت: گمرک لطف آباد بزرگترین منبع درآمدی این شهرداری بود که متاسفانه با شیوع کرونا، بیش از 5 ماه است تعطیل شده؛ لذا نیاز است که برای رفع این مشکل، درامدهای ثابت را برای شهرداری پیش بینی کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد پروانه شهردار لطف آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه درگز؛ شهر لطف آباد را به عنوان دروازه ورودی جمهوری اسلامی ایران، یکی از شهرهایی دانست که باید از سوی مسئولین شهرستانی و استانی به آن توجه ویژه ای شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: گمرک لطف آباد بزرگترین منبع درآمدی این شهرداری بود که متاسفانه با شیوع کرونا، بیش از 5 ماه است تعطیل شده و این مساله تاثیرات منفی زیادی را بر درآمدهای شهرداری گذاشته است.

,

شهردار لطف آباد تصریح کرد: شهرداری لطف آباد این روزها شرایط سختی را سپری میکند، یکی از منابع شهرداری، پارکینگ آن با درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر به صفر رسیده است.

,

پروانه تاکید کرد: از جمله برنامه های اصلی شهرداری لطف آباد تامین درامد ثابت است که برای نیل به این هدف با 2 سرمایه گذار در حال مذاکره و رایزنی هستیم؛ مورد اول، تاسیس یک دامداری دام سنگین ۴۰۰ راسی و مورد دوم تهیه طرح جامع بازارچه گمرک در زمینی به مساحت ۵ هکتار است که انشالله به زودی انجام خواهد شد.

,

وی با اشاره به بازار قدیمی لطف آباد تبیین کرد: در این مورد جلسات زیادی با اداره کل میراث فرهنگی استان گذاشته شده که امیدواریم نتیجه آن ثبت این بازار به عنوان یکی از مراکز گردشگری و تاریخی، مایه رشد و پیشرفت شهر باشد.

,

شهردار لطف آباد خاطرنشان کرد: از سایر برنامه های این شهرداری می توان به احداث 2000 متر کانال آبرو، آسفالت معابر شهری، طراحی پروژه پارک خطی لطف آباد، خرید خودروی مسقف حمل زباله، نام گذاری معابر شهری، راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری و طرح ممیزی شهرداری اشاره کرد که با همت اعضای شورای شهر و پشتیبانی و همراهی مردم در حال پیگیری آن هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه