اخبار داغ

پایان خوش اعتراضات کارگری با تحقق مفاد تفاهمنامه؛

انتصاب مدیرعامل بومی مطالبات چندین ساله کارگران زغالسنگ کرمان را محقق کرد

انتصاب مدیرعامل بومی مطالبات چندین ساله کارگران زغالسنگ کرمان را محقق کرد
به دنبال اعتراض کارگران زغالسنگ برای تحقق مطالبات کارگران این شرکت، با تغییر مدیرعامل و گزینش یک مدیر جهادی مطالبات به حق و چندین ساله کارگران این شرکت محقق شد و اعتراضات دنباله دار کارگران این شرکت با نتیجه ای دلپذیر پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، در ابتدای اردیبهشت ماه با اعلام خبر واگذاری شرکت زغالسنگ کرمان به بخش خصوصی موجی از اعتراضات کارگران این شرکت آغاز شد، در جریان اعتراض به واگذاری این شرکت، زخم کهنه مطالبات محقق نشده کارگران سر باز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

با برگزاری جلسه ۶ ساعته، امضای تفاهم نامه و پا درمیانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان اعتراضات فروکش کرد و فرصتی ۴۵ روزه به شرکت زغالسنگ کرمان برای تحقق مطالبات کارگری داده شد.

,

فرصت دوباره به مدیران شرکت زغالسنگ کرمان برای تحقق مطالبات کارگری

, فرصت دوباره به مدیران شرکت زغالسنگ کرمان برای تحقق مطالبات کارگری, فرصت دوباره به مدیران شرکت زغالسنگ کرمان برای تحقق مطالبات کارگری,

علی ضمیری عضو شورای کارگری معدن همکار در آخرین روزهای باقی مانده از مهلت ۴۵ روزه شرکت زغالسنگ برای تحقق مطالبات کارگری  در ارتباط با نحوه رسیدگی به این مطالبات این شرکت، به خبرنگار راه آرمان گفت: یکی از مطالبات کارگران اجرای کامل طرح طبقه بندی بود، بر این اساس شرکت زغالسنگ متعهد شد که مبلغ بیشتری به حقوق کارگران افزوده شود.

,

وی افزود: یکی از مواردی که قرار بود شرکت زغالسنگ پیگیری کند، اصلاح وقفه های بیمه ای کارگران بود، شرکت قول داده بود مدارک مربوط به آن را تهیه و در اختیار تامین اجتماعی استان قرار دهد.

,

این عضو شورای معدن همکار عنوان کرد: متاسفانه پس از پایان اعتراضات مسئولان قبلی شرکت اعلام کردند چنین مدارکی وجود ندارد، سال های گذشته قراردادها به صورت پیمانکاری بود و بیمه ها پرداخت نمی شد و هیچ مدرکی از آن زمان وجود ندارد.

,

ضمیری اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین اعتراض کارگران مربوط به اجرایی نشدن این بند از توافق نامه است، در حالیکه مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت هزینه بیمه های معوق را برعهده گرفت و از مسئولان سابق شرکت خواست پیگیری این مسئله را انجام دهند.

,

وی یادآور شد: وظیفه شرکت زغالسنگ است که مدارک مربوط به شاغل بودن کارگران را تهیه کرده و در اختیار تامین اجتماعی قرار دهد تا با پرداخت هزینه سنوات کارگران اصلاح شده و عده ای نیز بازنشسته شوند.

,

انتصاب مدیرعامل بومی راهکار تحقق مطالبات چندین ساله کارگران زغالسنگ کرمان

, انتصاب مدیرعامل بومی راهکار تحقق مطالبات چندین ساله کارگران زغالسنگ کرمان, انتصاب مدیرعامل بومی راهکار تحقق مطالبات چندین ساله کارگران زغالسنگ کرمان,

با پایان این مهلت مسئولان صندوق بازنشستگی کشور به صحت گفته های کارگران پی برده و تصمیم گرفتن با تغییر مدیرعامل فصل جدیدی از بهره وری و پیشرفت را در شرکت زغالسنگ کرمان رقم زنند.

,

صندوق بازنشستگی فولاد در اقدامی اثر بخش یکی از مدیران بومی استان را که پیش از این سابقه درخشانی داشت، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کرد.

,

اکبر سلطانی مدیر روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان در ارتباط با اقدامات این مدیر جهادی به خبرنگار راه آرمان گفت: باقر نیک طبع مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان در یک ماه انتصاب خود طرح طبقه بندی مشاغل را که آروزی دیرینه کارگران این شرکت بود، اجرا و حقوق خرداد کارگران همراه با میزان افزایش این طرح را واریز کرد.

,

وی افزود: در اقدامی دیگر مدیرعامل این شرکت بدهی های مالیاتی، تامین اجتماعی و سایر بدهی های جاری را پیگیری کرد، در عین حال روزهای چهارشنبه را به ملاقات حضوری کارگران با مدیر عامل اختصاص داد.

,

گوش شنوای مدیرعامل جدید زغالسنگ کرمان پذیرای مشکلات کارگران

, گوش شنوای مدیرعامل جدید زغالسنگ کرمان پذیرای مشکلات کارگران, گوش شنوای مدیرعامل جدید زغالسنگ کرمان پذیرای مشکلات کارگران,

مدیر روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان ابراز کرد: طرح دیدار هفتگی مدیرعامل با کارگران برای اولین بار در این شرکت مطرح شده و اکنون در حال انجام است.

,

سلطانی تاکید کرد: پیگیری راه اندازی خدمات رایگان درمانی به کارکنان شرکت که ساکن شهر ستان راور و توابع آن با همکاری و تعامل فرماندار راور یکی دیگر از اقدامات نیک طبع است.

,

وی ادامه داد: در این مدت زمان یک ماهه سالن مرحوم کاشیگر که مدت ها به دست فراموشی سپرده شده بود، برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به قشر کارگری و فرزندان آن ها، در حال تجهیز و آماده سازی است.

,

مدیر روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان بیان کرد: پرداخت به موقع و کامل حقوق کارگران، اهدای کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی به مناسبت عید سعید غدیر به تمامی کارکنان، سرکشی مستمر و مداوم از معادن و مجموعه های تحت نظارت شرکت، احیا و برگزاری جلسات تولید وخدمات رسانی به خانواده های کم بضاعت و بیماران صعب العلاج شرکت از دیگر اقدامات این مدیر جهادی است.

,

به گزارش راه آرمان، به گفته مدیر روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان جلسات مربوط به پیگیری پرداخت وقفه های بیمه ای کارگران در حال برگزاری است و به زودی درخواست کارگران این شرکت در این زمینه نیز محقق می شود.

,

با انتصاب مدیرعامل جدید کارگران با نشاط تر از همیشه در محل کار خود حاضر شده و اعتراضات دنباله دار کارگران شرکت زغالسنگ کرمان با نتیجه ای دلپذیر پایان یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه